2010年12月20日 星期一

澳門免費豪華住宿之旅 ~ 豪華酒店篇

26/11/2010


14w3d, 今篇唔講懷孕回顧, 講番呢日星期五, 我同老公子都請o左半日假, 因為今日我o地要去澳門呀!!


如果大家記得, 應該知道小妹好好彩, 寫遊記得到冠軍, 得到價值接近每晚1萬8千蚊o既澳門豪華住宿2晚, 因為個package 12初之前就到期,所以雖然6月先去完澳門, 我又大住肚, 但點都要出發用左個package喇!!!!


行運一條龍 (有offer, 仲嬴o左冠軍!!!)


去新城領獎及做訪問


相信澳門大家都去過, 但價值1萬8千蚊一晚o既住宿相信就未必人人住過喇, 今篇blog就帶大家參觀o下我o地住o既地方啦!!


我o地住o既係十六浦Sofitel酒店, package包迷你酒巴酒水任飲, 私人管家, 免費酒店來回碼頭接!!



酒店安排接送, 去到酒店就由VIP Service Director帶我o地去Mansion Room o既私人出入口!



出入口走廊o既坐椅!



私人出入口通道通去酒店ball room, 條樓梯好grand呢, 不過最後都忘記o係呢度同老公子影相!



Mansion Room專用私家Lift!



我o地o既房間係8/F!



一出lift就見到好靚o既池!




o係池邊出口,可以直達VIP專用泳池!



可惜天氣太凍,老公子極想係度游水呢!
P.S. 對岸應該係大陸!



由VIP泳池區望番落普通住客泳池, 個view好靚!!



VIP泳池望番去Mansion Room (紫色area就係, 不過我地住o既房唔係望呢邊!)




係時候行番入去, 帶大家去Mansion Room參觀喇!


Mansion Room大門原來無影過相, 不過個大門其實一d都唔靚,不影也罷!!
VIP Service Director叫我o地o既私人管家帶我o地入屋參觀, 介紹d搖控點控制室內燈光同影音, 仲有窗簾開關!



呢度係大廳!



樓高2層o既落地玻璃!




酒店送俾我o地o既welcome gift: 一盒朱古力, 一盒luxemburgerli, 仲有香檳!



朱古力o個盒忘記影相!
呢盒太甜...



客廳隔離就係飯枱!!呢個area我同老公子坐都無坐過...HAHA!!



酒店送o既生果盤, 我o地只係食o左提子同土多啤李, 其餘都無機會食, 好浪費呀!!!



迷你茶水間!



仲有客廁!!我同老公子都無用過!




係時候帶大家'更上一層樓'喇!






睡房area!



老公子急不及待上網搵美食!



書枱, 化妝枱, 茶机等等, 全部傢俬都好精緻!



我認為全屋最靚就係呢個corner位!!




衣帽間!




連間單o既健身用品都有!



特大浴室!!坐廁, 企缸,2個洗手盤, 同埋主角~按摩池, 仲有個大電視, 可以邊浸浴邊睇!



沐浴用品都係名牌子!




去toilet都有得睇電視!!個坐廁廁板係長期暖o架, 一坐落去暖lup lup!!



坐廁o既控掣panel, 我除左flush同開關廁板蓋外, 都無用過其他lu!!



雪櫃內所有洒水任飲!! 當然, 咁多酒我o地2個都飲唔到咁多, 而家佢o地全部搬o左番屋企個雪櫃度!!



印像中去旅行呢支o野多數要錢, 難得今次免費!!



有氣o既水, 都係free!!!


間複式酒店房係咪好正呢?老實講, o係私人管家帶我o地參觀時我己經忍唔住開心到暗暗偷笑, 因為我咁大個女真係未住過咁靚o既酒店房, 真係好開心好開心, 唔知我同老公子呢世人以後仲有無機會再住咁靚o既酒店呢??!!


9 則留言:

  1. 真係好好好好靚~ so proud of my wedding venue hotel. :) 唔講都唔知佢有呢間VIP studio room!!
    [SkyBlue回覆12/22/2010 11:42:00]係呀, 我對呢間酒店印像都好好呀, 而且地點都算就腳!!!

    回覆刪除
  2. 哇~~~真係好豪呀~~~~
    睇倒呢幅相我嚇左一跳!我呢幾日都係整呢2隻色既馬卡龍呢~XD

    [SkyBlue回覆12/23/2010 09:28:00]haha, 咁橋!!!呢兩隻色都真係幾靚, 不過呢盒野太甜喇, 我同老公一半都無食到就掉左...

    回覆刪除
  3. 出名正宗O個D係好甜架~我食過法國O個D都係, 所以好多自家製減左甜仲好, 不過都不能減太多, 呢個餅太少糖做唔成
    [SkyBlue回覆12/23/2010 09:45:00]icic, 你真係甜品專家 :)

    回覆刪除
  4. 我都想^^" 依家仲不斷從失敗中學習呀~
    [SkyBlue回覆12/23/2010 12:08:00]學你o既2011 wish list 話齋, 生意會越做越好o架喇, 加油!!!

    回覆刪除
  5. 多謝你呀^^
    係喎~你改左名未呀?
    [SkyBlue回覆12/23/2010 12:16:00]未啦, 仔定女都未知, 所以都未開始諗呀!!!!可能遲D拎本中華字典望下有乜字鍾意!!!

    回覆刪除
  6. 改定2個囉~你都唸住生2個~^^
    有冇睇我POST O個木LINK呀?
    [SkyBlue回覆12/23/2010 12:22:00]咩link呀???

    回覆刪除
  7. http://cn.babycenter.com/pregnancy/babynaming/
    [SkyBlue回覆12/23/2010 13:05:00]好似好有用呢, 等我有時間睇下先, thanks so much ar!!!

    回覆刪除
  8. 真係靚到好得人驚呀 >.< 仲要 free 添 ! 勁 lucky 呀 !!!

    回覆刪除
  9. 呢間酒店房仲大過大家既屋企呢!!

    回覆刪除