2006年11月4日 星期六

大日子3 - 廸士尼夢幻生日

Honey為我精心安排的生日節目終於揭盅,原來係去廸士尼呢個夢想世界呀,好開心甜蜜呢!!

Honey約o左我3/11朝早八點出門口,還記得前幾日我以為自己猜錯Honey安排的節目,但原來係我honey特登故弄玄虛,直到今日honey帶我坐機場巴士先知原來我無猜錯,好驚喜呢!!!

抱住驚喜、期待o既心情終於到達廸士尼樂園喇,樂園開o左一年多我先第一次去咋,唔好怪我咁大驚小怪呢!!!由於honey book了Disney Hotel,所以我o地先去Hotel放低行裝,然後正式殺入廸士尼夢想世界!!!

雖然我事先無'做足準備',但因為樂園不大,所以我都知道晒邊d遊戲同劇場不可以錯過,再加上唔多人,所以朝早已經玩o左Space Mountain、巴斯光年、幸會史廸仔、馳車天地,食埋火箭餐廳o既叉燒漢堡同炸雞之後再玩埋Winnie the Pooh、睇米奇金獎音樂劇、坐火車、睇迪士尼巡遊表演、3D Show同獅子王慶典,再參觀埋泰山屋!!!玩到天黑,由於我同honey都勁支力,所以無等到睇煙花就番酒店喇!!!

番到酒店,由於無book位,所以食唔到自助餐,就咁食o左咖喱雞同Pasta!!食到中途忽然音樂響起,原來酒店有Band即場演奏,好好feel呢!!番到房間,而家先細心留意房間有無廸士尼人物,點知除o左Toilet的鏡係白雪公主同七個小矮人外就唔多覺有其他公仔喇,似乎唔夠多呢!!

夜晚十點,忽然有人敲門,原來我Honey一早向酒店做了Birthday Request,訂了一個小蛋榚,好surprise呀,都係第一次試有餐車推入房咋!!唱過生日歌、收過禮物再食埋個蛋榚,真係甜到漏呀...因為個蛋榚勁多cream呢!!!

====================================

第二朝八點起身,其實十一點先check out,但我想襯朝早好陽光要係酒店四周拍照留念,所以唯有訓少d!!今日有機會慢慢欣賞房外靚景,既望到園景又有海景,好正!!!我同Honey再用提供o既咖啡壺沖o左杯香濃o既咖啡坐係房慢慢品嘗,感覺好寫意呢!!

Check Out喇,忽然見到酒店大堂好多人排隊,原來白雪公主同愛麗斯o黎o左酒店呀,我當然唔會錯過同佢o地拍照o既機會啦!!忽然我honey見到前面有個小朋友拎住本小冊子叫Snow White簽名,於是靈機一觸叫我拎Disney Hotel送俾我o既生日卡俾Snow White同Alice簽名,實在太醒目喇!!!

就係咁,今日再入樂園o既主要目的就係狂搵廸士尼朋友簽名同影合照!!!!除o左尋日o既巴斯光年外,今朝o既Snow White同Alice, 今日同o左Mickey (Mickey好鬼馬,推開我honey同我兩個人影,仲鍚我添呀,哈哈!!), Minnie, Pluto(佢放簽完名後放張卡入個口度,要我係佢條脷度拎番!), Goofy (Goofy用手豆我下巴,影相時仲用手庶住我塊面添,好衰!!), Pooh, Mushu (花木蘭入面條紅色龍,佢投訴卡上面無佢份呢!), Donald (Donald今日無Daisy陪,所以推開我honey同我兩個影,哈!)同埋Chips & Dale (松鼠),佢o地o既名簽滿我生日卡,再加上今日終於拎到生日badge,巡遊時連跳舞o既都有同我講Happy Birthday,呢個生日真係過得好開心,收獲好豐富!!!

好多謝honey為我安排o既夢幻生日,鍚晒你!!! ^3^


5 則留言:

  1. 你一定好開心喇! 你honey終於陪你去disney,仲一去去兩日,住埋酒店... 其實你都玩晒d野啦,應該心足喇,話需我去左4次,但你一次都玩左咁多,又唔洗排隊,好勁呢!

    回覆刪除
  2. 哈哈,係呀,我去呢兩日都無乜人,天氣有陽光得o黎未至於太熱,真係好舒服!!!不過都好羡慕你睇到廸士尼朋友著Halloween衫,好靚呀,雖然我第二日都見到樂園忽然多o左棵聖誔樹,但我呢幾日見到廸士尼廣告講o既聖誔新節目我又錯過o左喇,你聖誔會唔會再去呀???你咁鍾意,會唔會買年票???? 下次再有機會,都要搵你妹幫手先,無咁肉赤!!

    回覆刪除
  3. haha, 張大拼圖好靚呀~~ 感受到你的開心~~~

    回覆刪除
  4. ^.^係呀,我揀晒d最靚o既相出o黎整o架,整o左我兩個幾鐘呢,哈哈!!!! 你都學學點整啦,試多幾次就得,不過時間同心機唔少得呀!!!

    回覆刪除
  5. d相好正呀﹗完全感受到你的快樂﹗

    回覆刪除