2006年11月4日 星期六

大日子4 - Prison Break!!!

由夢想世界Disneyland返回繁榮o既都巿,會合Agnes同May殺入赤柱!!

到o左赤柱監獄,因為係懲教署秋季賣物會,所以遊人好多,球場內攤位原來分別由全港總共二十六個監獄的懲教職員負責,賣o既o野好多都係由犯整出o黎,好平呢!!!見到好多人都大有收獲!!!

大會仲安排o左劉雅麗,少林功夫表演,而最好睇o既應該都算係警犬表演,場邊坐滿晒人,好熱鬧!!!之後,為當了懲教主任的阿簡帶o左我o地參觀呢!!!有主任做導遊真係難得,真係唔係咁易有機會認識監獄呢個地方呢(有睇Prison Break的May比我同Agnes對監獄更有認識呢!!!哈!!)!!

離開監獄,我o地去o左赤柱巿集行逛,夜晚再出銅鑼灣食飯行街!!

左上: 相中左上方窄窄的,其實係重犯的單人囚室o既窗,而後方天台上啡色衫的人仔就係犯人喇,佢o地正係度戶外活動,睇見呢個場面我覺得好似睇緊戲咁呢!!

左中: 警犬表演

左下: 運送犯人的囚車,比我想像中靚呢!!

右上: 當懲教主任的阿簡,May,Agnes同我!!!後面o既賣物會人頭湧湧呢!

右中: 全港最高度設防o既赤柱監獄,有圍場o架!!

右下: 運送極度重犯的囚車,比左下那架勁好多,主任話運送葉繼歡就係呢種車喇!!


1 則留言: