2006年11月26日 星期日

畢業相大雜匯

約o左十一點係CU,所以九點幾起身化妝扮靚靚,今日我約o左三班唔同o既friend由朝影到晚,所以要保持最佳狀態!!!

反轉CU第一轉:

時間:1100 - 1400
人物: Vivi, Vivi男友(攝影師) & 舊同事施主(苦力及燈光)
留腳毛地點: 新亞書院牌匾、孔子像、草地、天人合一、U Lib、迷宮、空中花園(我唔知o個度叫咩名,自己作!)、小橋流水、藥園
特點: 最緊要'正'字、攀樹、Yes封面、以白色雨傘代替反光板打光、兩個半小時狂影百多張相...總之又嘔心又奇離...不過d相應該幾靚,好期待快d有得睇!!!!

反轉CU第二轉:

時間:1400 - 1630
人物: Bely, Solon, Sam, Natalie
留腳毛地點: 荷花池、U Lib、中大牌匾
特點: 交換生日禮物(我同Natalie)、最緊要'正'字(有中學同學會o係節目中被訪呢!!!!...呢個節目太紅喇,兩班friend不約而同提及到...或者中大校園同呢個節目o既關係實在太深入民心!)、烈日當空、汗流浹背、妝'溶'、高人一等o既Sam攀上中大牌匾高峰...d相比第一轉正經,但陽光充沛,希望d相唔好影到我個妝溶同埋油光滿面!!

反轉CU第三轉:

時間:1630 - 1800
人物: Pat + 第二轉人物 - Natalie - Sam + Bely's 同學
留腳毛地點: 新亞書院牌匾、孔子像、天人合一、天台(唔知咩building o既天台)
倩影特點: 交換生日禮物(我同Pat)、靚...當然唔係指我啦,因為有大美人Pat在場嘛,影到日落美景!!!

三轉過後,星期五打波整親o既腳指痛到腫o左兼成身散晒!!!...吸收今次經驗,下星期如果再係咁熱,我一定唔再著長袖衫,仲要帶定波鞋...著住番工鞋o係中大山頭通山走真係唔易呢!!

之後我本來仲有下場,但由於約唔齊小學同學,所以取消o左!!!所以夜晚得我同Pat撐台腳,之後仲一齊shopping,繼之前發現大家不約而同買o左同一條褲後,今日Shopping又發現大家都鍾意去同一間boutique,佢試衫時我唯一拎起拼過o既褲佢及後都讚靚...再之後上到我屋企,佢再驚訝咁發現我屋企的台及我的一對殘舊波鞋同佢擁有的一樣,由於全部唔係大牌子,相撞o既唯一解釋似乎只有我o地一樣咁好taste(!!)...果然係我最要好同識得最耐o既'老'朋友,令我諗起'Nana世上的另一個我'...今日雖然支力,但一次過見咁多friend真係好充實好開心呢!


4 則留言:

  1. 嘩,比起degree畢業時仲要搏命喎,犀利...

    回覆刪除
  2. 勁呀, 一日走三場!

    回覆刪除
  3. 係呀,中大太大喇,唔搏命d真係影到天黑...

    回覆刪除