2006年11月11日 星期六

滋擾電話

今朝一早睇見手機有個SMS, 係由一個我唔識o既手機number send o黎, 打開一睇,寫住: "Today I see u, really u r so sweet and beautifvl"!!!嘩,嚇死我, 我第一時間以為係有睇我blog o既人,好驚,以為我自己曾經好唔小心係網上disclose o左自己手機號碼...!!!!

為o左得知對方係邊個,我回番SMS問"Who are you? Do I know you?", 得到o既回覆係: "Good Morning.  U r so beautiful eyes, lips if i see u i want to see u continue"!!!Grammar錯成咁,我開始懷疑對方係小朋友...!!

將件事話俾我honey知,佢於是用133打去個電話number聽o下對方係何許人!!!!一聽之下,從對方唔咸唔淡o既英文口音得知,對方似乎係一個印巴藉人士,而且仲要係精神有問題,因為我o地無出聲,對方竟然不斷係電話另一邊"Halo~"、"Halo~"、"喂~"、"Do u speak English?"..."Halo"足兩分幾鐘無停過亦無收線!!!!


哦~!印巴藉人士?!一切終於真相大白!!!!!事緣我尋晚同honey傾電話途中,我手機響起,接聽後,我聽到一名男子用奇怪o既口音同我講類似英文o既o野,由於肯定唔係搵我,我用英文講o左句"Maybe you have dialed a wrong number"!!!我Honey聽到我講英文都覺奇怪,所以對呢個神秘電話有印像!!!!!似乎件事係咁o既,原來尋日呢個印巴藉人士白撞電話,聽到我係女仔於是發SMS作滋擾,並非真係知道我係邊個,咁都無咁驚!!!!

雖然唔驚,但我之後繼續收到變態SMS同來自該號碼o既來電,仲有無顯示來電號碼o既來電,我統統唔敢接,希望我不作回應下,對方盡快停止滋擾啦!!

======================================

今日同Honey去o左街巿食新o野,係一間泰國o野,都OK好味,可以再去!!終於唔使食o黎食去都係o個幾間喇!


4 則留言:

  1. 証明你真係人靚聲甜喎! 希望好快告一段落啦!

    回覆刪除
  2. 可能果人求其打個電話撞男定女, 1/2機會!

    回覆刪除
  3. 佢白撞o既,我靚樣醜樣佢都唔知喇...但呢幾日佢仲有send呢d message俾我(今朝個message對方仲自我介紹話自己係Indian呀!!證實我同honey無估錯呢!!),仲鍾意係深夜同清早打俾我添,好彩我次次都係震機無聽到,好變態!!!!!  

    回覆刪除
  4. 可能係返夜更的,好似係security咁...

    回覆刪除