2006年11月27日 星期一

尋晚又發惡夢,雖未至於嚇醒,但夢見俾人追殺始終唔係幾好,訓醒好似無訓過咁,加上尋日行o左成日山,除腳指腫痛外,仲腰酸背痛(真係打波都無咁支力...),好彩老細話聽日先俾task我,所以今日都仲幾遊閒(就算今日俾o左我做,相信我個腦今日都運作唔到...)!!!!

經尋日Pat一提話要做鄰居,我今日就用o左個下午睇o左好多資料...不過我估都係得個睇字...

P.S. 有個Master同學仔問我MSN張相(早幾篇blog深田恭子張相!)係咪我喎,開心死!!!!


6 則留言:

  1. 我前晚都發左個怪夢,喺超市俾賊人脅持住...

    回覆刪除
  2. haa...我上次豬頭張相, 我同事話好襯我............

    回覆刪除
  3. 仙廸,我o地要一齊途離夢中o既壞人呀...發呢d夢真係好支力... Menu, 我都係鍾意你踼腳o個張多d!!

    回覆刪除
  4. 支力呀,瞓醒仲頭痛添呢...

    回覆刪除
  5. 嘩,你咁快手o既,我o岩o岩回你咋喎!!!!早晨呀!!

    回覆刪除
  6. 好明顯大家剛開工都係做自己野,哈哈!

    回覆刪除