2006年11月5日 星期日

西貢行山+海鮮大餐之旅

三日假期最後一日,今朝依然要七點起身,因為九點我要入到西貢同同事們行山去!!!

由於得我同另一個同事先係西貢碼頭等,而呢個同事今日要帶埋分別五歲半同四歲的仔仔出發,所以我o地打的去到集合地點五塊田時已經遲晒到lu!!!

今日有兩個同事帶埋拖友,兩個'爸爸級'同事帶埋一家大細,所以都差唔多成十六七人一齊行山,好熱鬧,而我都有幫手拖小朋友行,所以都唔太悶!!全程行o左兩個鐘多少少,其實我覺得好唔夠喉,但有小朋友無法!!

之後大家打的去布袋奧食海鮮,我第一次去咋,原來都幾偏僻,不過好有漁村風貌!!!我o地叫o左套餐,有蝦、蟹、上湯龍蝦伊麵、椒鹽鮮魷、石班等等,不過我覺得個龍蝦淡o左少少,條魚亦不太彈牙呢!!!!埋單每人二百大元,雖然無我想像中咁好食,但好彩我今日胃口唔錯,由頭食到尾,抵番無咁肉痛!!!哈哈!!!

食完差唔多兩點幾,呢幾日內透支晒所有精力o既我跟同事及他的兩名仔仔打的出番去西貢碼頭,沿途兩名小朋友不斷"Feon姐姐"前,"Feon姐姐"後同我玩,好開心,不過小朋友的BB話有時都幾嚇人,認真人細鬼大!!!!

番到屋企四點...要補寫番咁多日日記,實有排寫!!呢幾日假真係過得極之充實,仲支力 過番工,好想快d到星期六放假休息休息呢!!!


2 則留言:

  1. 我都行過去布袋澳....果次行左好耐~條路仲好鬼斜...

    回覆刪除
  2. 我o地行o個條路都幾易行呢,不過其中有度係要上釣漁翁,o個度真係好高好斜,所以得三個男同事上o左去咋,其他人就行另一條平路!! 你成日行山,好多行山路徑都好熟喎!!!!

    回覆刪除