2006年11月23日 星期四

My Boss My Hero

自上次《Attention Please!》後我都好少再番工放工睇日劇喇,所以睇得慢o左好多,睇《My Boss My Hero》之前其實仲睇o左《Engine》,而家明珠台都做緊,不過我覺得普普通通,套劇入面o既木村肥o左,有'佬'味,似乎無o左之前o既魅力!!!

睇報紙話《My Boss My Hero》o係日本收視好好,所以吸引o左我睇!!!由於之前未睇過長賴智也o既劇集,事前我唔知原來佢咁誇張搞笑呢!!!我仲記得我睇第一集時笑到氣咳,因為佢個角色係一個無腦o既黑社會大佬,佢o既無腦真係會令人邊笑邊鬧佢蠢,再加上二十有八o既黑社會大佬為成為黑幫第三代o既頭目而要扮十七歲去讀高中呢個咁特別o既題材,的確吸引!!

另外,劇集主題其實幾簡單,講黑社會大佬於校園生活中重拾錯過了o既愛情、友情同學習o既趣味,所以要呢套劇絕對能令人放鬆心情,開懷笑o下,唔錯!

官方網頁: http://www.ntv.co.jp/boss/

 



P.S. 上圖左下方個女仔叫新垣結衣,上網一查發現都幾多fans,佢個樣幾清純,有幾分似初出道o既張柏芝,話唔定佢遲d會好似澤尻咁慢慢上位呢!


3 則留言:

  1. 睇交響情人夢啦,好好睇呀! 我有齊6集...

    回覆刪除
  2. 我無乜動力睇engine喇....只係睇到第2集......................

    回覆刪除
  3. 仙廸: 好呀,有好介紹我一定捧場!!!!! Menu: 哈哈,我都話麻麻...令唔到人有追看o既衝動!!

    回覆刪除