2006年11月22日 星期三

畢業袍

好似好耐無寫過日記咁添!!!呢幾日我都幾清閒呀...所以無乜特別o野寫...

今日早少少離開公司,因為約o左同學一齊番CU拎畢業袍!!!好彩我o地算早,去到仲未夠七點,都唔係排o左好耐隊,拎完仲有試身室俾我o地慢慢試!!

兩年前HKU租袍唔使錢,今次CU要錢,我終於知道點解喇!!!因為CU件袍乾洗過,拆開包裝好新淨,質料亦比HKU的厚,又有絲絨,真係幾靚呢!!

至於款式,頂帽同兩年前一樣無分別,袍o既袖口有條紫色邊,襯埋社會科學學院o既青綠領帶邊都幾sharp!!!雖然兩年前我都係綠色,但今次青d同埋係幼邊,所以影出o黎應該都幾唔同,好期待今個星期日開始我一連幾星期o既影畢業相之旅!!!


6 則留言:

  1. sorry that cannot join your photos taking la, let's see if we can meet at HKU that day ar~~

    回覆刪除
  2. 幾時還袍呀,同你補影過啦,ok?

    回覆刪除
  3. Monchhichi,你o個日邊段時間係HKU呀?? 十二月十六號還呢!!!仙廸,咁你又會幾時係中大出現呀,我咁近,我可以出o黎搵你影呢!

    回覆刪除
  4. 中大的靚+挺好多呢

    回覆刪除
  5. 原來我份paper16號先交! 我6號之後都唔會喺中大出現喇,不過可以再約你影gei,約喺邊度都ok架! 咁16號中午就要還?

    回覆刪除
  6. 仙廸,你再搵我啦,我唔知你幾號會得閒d,哈哈!再約!

    回覆刪除