2006年11月12日 星期日

理財

今日同屋企出o左沙田,爸爸介紹我o地去食西田樓下o既"嚼江南",d食物質素同份量都唔錯呢~!之後同媽window shopping,我發覺自己番o左工後好似愛上o左睇鞋,成日都想買呢,不過d 鞋其實都唔平o架...o黎緊冬天仲要要boot,實要大出血喇...!!!

用了兩日時間整理我的私財政報告,因為之前只係log低支出收入,並沒有詳細分析那些支出收入去o左邊、幾時使!!!而家整理好,每月支出收入一目了然,仲有埋分類,可以知道d錢使o左去邊類事項上(e.g. 食飯、坐車、睇戲、做運動、投資),同埋知道係使o係咩人身上(e.g. 自己、大姐會、番工、拍拖),希望有助我好好計劃將來o既理財大計啦!!!


3 則留言:

  1. 你講起發現我個理財報告已經suspending! d boot好貴呀~~~~~~~~~~~

    回覆刪除
  2. 我之前係咪有send 過一個software俾你?我用o左一個月就唔知點解開唔番個program,所以最終都係自己用excel砌一個,認真大工程呀!!! 哈哈,你去完旅行大出血後先再諗理財啦~

    回覆刪除
  3. 我都覺得用excel好似方便d﹗

    回覆刪除