2006年11月14日 星期二

安康

不知不覺中,爸媽年紀大了,身體慢慢出現毛病,幸好我爸媽都有間中檢查身體!!好似今日,我爸就要去醫院check o野,因為個醫生好忙,我媽同爸要等佢成個下午,結果朝早八點去到醫院,夜晚九點幾十點先番到屋企...好彩只係發炎,無乜特別o野,我都安心d!!!

至於我自己,咁大個女仲未做過body check呢,最衰我而家係contract...無medical,希望出年成功轉做perm之後個medical plan有d 平d o既body check plan 就好喇!

祝我一家五口身心安康!!!

======================================

呢幾日office唔知點解好靜,d同事少o左行o黎行去,我今日下午好似一句o野都未講過呢~口都臭,哈哈!!!

=======================================

從來都覺得拍拖係兩個人o既事,但奈何現實仲有好多人呢...雖然我還是頗高興興聽到我爸說的話...但呢d都係可免則免啦!


沒有留言:

張貼留言