2006年11月16日 星期四

疏離感

今日依然樂得清閒,上網睇睇新聞,食個午飯,時間都過得幾快,不過今晚應承o左同事打羽毛球(7-9pm),雖然無o野做,但要等到六點幾先離開office,真唔抵!!!

不知不覺番o左工差唔多四個月喇,觀察能力麻麻o既我近排硬係覺得同事們o既關係好似有變咁呢!!!!

第一: 我剛入職時同事們往往一大堆人一齊食飯,近排少o左好多,呢個話係Canteen食,o個個又有約...所以佢o地都好耐無一齊打NDS喇...

第二: 同事們少走埋o黎我個位同我吹水喇,可能我同另一位同事'不再新'啦,同事們失去o左同我o地'吹水'o既興趣....

第三: 而家無乜人打羽毛球喇,還記得我入職時,每場羽毛球大約六至八人去玩o架,而家成日唔夠人...唔夠人但book晒場,好浪費...

第四: 曾以為以男士為多o既工作環境是非較少,但我發現某某特別多怨言,仲同某某埋了堆,雖然並非搬弄是非,但男人之家成日埋怨似乎小家了點...

雖然以上都係d小事,但的確令我感到同事們關係o既疏離...其實同事們都好好人,雖然同我年紀小少少gap,但我真係想多d同佢o地玩同佢o地熟落,希望呢種各顧各o既疏離感唔好再嚴重落去啦!!

======================================

夜晚打羽毛球,本來諗住打一個鐘,但後尾打到興起就打晒兩個鐘,我feel到自己有進步呀,連打得好勁o個d同事都好肉緊較我'剎'波,因為我剎極都剎唔到,成日差少少...哈哈,今日打到好支力,第一次打到出汗同兩塊面紅晒!!!


4 則留言:

  1. 出一身汗的感覺好好呢

    回覆刪除
  2. 傻豬,記住做野的同事,除非真係可以變做朋友(要變做朋友唔係一時之間既事,要時間的),如果唔係都只不過係同事,彼此的關係不用太著緊呢﹗因對方也未必會重視。

    回覆刪除
  3. 唔好俾你個blog佢地睇, 太多秘密喇!

    回覆刪除
  4. 係呀,唔可以俾同事發現...雖然以我所知佢o地都未至於咁八卦同得閒去八卦...哈哈!!! 其實我都明'同事'即係'同事'呢個道理o既...

    回覆刪除