2008年8月21日 星期四

最後一日: 1430-0200

今日最後一日奧馬比賽,心情無想像中咁唔捨得,因為前後十三日比賽我真係訓得好少,成個人有'筋皮力盡'o既感覺,真係夠晒皮喇...不過想早點完的同時,當然都有唔捨得啦!!!


由於最後一日賽事,今晚要送o既報告特別多,好彩無因為快打風而多o左adhoc報告!!!今晚各義工都把握時間去買福娃手信同埋周圍影相,我當然都唔例外啦,不過我部相機今日short short o地,所以全部相係其他義工朋友度,我諗要gather番都有d難度呢!!!


最後一日,我見到任志剛,點知原來有義工見到劉青雲添呢,仲要同佢影埋合照...噢,好羡慕呀!!!另外,完場時大會宣佈義工可以去會場中間影相,我一去到,嘩,五隻福娃係晒度呀,真係好想埋去同佢o地影相,不過真係好可惜呀,佢o地被無數義工包圍,我跟本埋唔到去,只可以遠距離合照,仲要只係影到佢o地頭頂...嗚...



連樣都影唔到,好可惜...



今日買俾自己o既多色晶晶鉛子筆!!右邊係今晚抽獎得到o既貼紙,有成二百張,好正!!


其實仲有好多靚相o架,希望可以快d gather番再post俾大家睇啦!!


綜合o黎講,雖然之前我對今次義工少o左份熱心,但呢次義工體驗都幾令人難忙,特別係今晚睇到其他義工剪輯o既photo slideshow,當中記載住上年好運北京測試賽到呢幾日奧運賽o既開心片段,睇完一刻真係幾令人唔捨得呢!!!最後,今次奧馬似乎都辨得幾成功,而且真係天時都夾埋,奧馬前後都打風,但奧馬其間就出奇地好天,仲要係天高氣爽o個隻,義工同觀眾都唔使太辛苦,真係要多謝天公造美呢!!!


餘下奧運賽事得番三日,希望中國可以成為奧運一哥啦!!中國加油!!!


P.S. 是晚好彩有加班車,我沖埋涼成三點先訓呢...


=======================================================


另外,經過咁多日奧運,我發現好多人都愛上o左福娃呢!!!仲記得中國開頭公佈奧運吉祥物係福娃時好多劣評,估唔到而家佢o地咁受歡迎喎!!其實福娃係各項比賽間場時都會出o黎表演,佢o地真係好搞笑,我都係睇北京奧運直接駁過o黎香港o既頻道先睇到咋,因為無線同亞視係呢d時間一定狂賣廣告,所以我諗香港觀眾比較少睇到福娃可愛一面!!!


而最令我印像深刻係睇乒乓時福娃晶晶大跳MJ式勁舞,真係好cute呢!!!



Rocking 貝貝



福娃賽跑



晶晶單腳跳



福娃大變身



福娃也跑馬



福娃繼續un



歡歡短腳?





籃球場上的福娃



呢段一定要睇,睇完你就知除o左佢o地係吹氣公仔所以行動比一般公仔行動便捷外,點解佢o地可以做d好靈巧o既動作喇!!!


1 則留言:

  1. 我睇第1日時, 都真係好涼爽, 一d都唔熱呢, 但第2日就少左d風, 整體都算舒服!

    回覆刪除