2008年8月26日 星期二

身痕

不知不覺呢份工又番o左一年喇,時間過得好快,真係好快...


自從同事於七月尾去o左日本旅行後,工作上忽然忙碌o左好多,由年頭做到而家o既project本來應該一早完,但user一次又一次咁改,我亦不只一次向同事表示我無能為力完成user o既request,因為個logic完全唔同晒,跟本由頭做過可能會仲快...


結果,同事見我猛話做唔到,佢就自己laam上身做,於佢去旅行前一晚通頂整好...


所謂整好,只係'表面上',因為佢只cover到最基本o既case,於是,佢放假o既十日間,我日以繼夜補鑊,將我可以fix o既都盡量fix,但結果係個program已經fix到爛晒咁滯喇,呢一刻呢個setting run到,將來一改setting可能問題又會出現!!!!


加上,個user自我同事去旅行後開始聯絡我,於是而家佢日日都打o黎report呢樣error o個樣bug,每日只係fix呢d都用o左我大半日,跟本做唔到本來schedule應該做o既...


由於我已經對自己做o既o野無晒信心,亦唔認為呢個project會成功用得到,望住呢隻鑊,我呢幾日好有'一走了之'o既衝動...


結果,我今日上o左一間agency度interview,agent話呢兩日會幫我send信出去,有消息會通知我!!


...其實,我到而家個心仲係好亂,因為如果唔係呢隻鑊,我估我唔會咁快又轉工!!!


我都知'逃避'其實好唔應該,但睇住呢隻唔係我一個人可以炮製出o黎o既鑊,我可以foresee到我未來半年o既日子將會有幾痛苦,所以'逃避'其實都係我無可奈何o既選擇!!!


Anyway,其實我本來打算呢尾拎埋bonus後先諗轉工,而家只係早o左少少行呢一步,信我已經send o左,既然我o係而家公司快做夠一年,轉轉環境亦無可厚非(我有好幾個同期同事已經走o左!!),若果呢次搵到好offer當然最好,無亦唔緊要,唯有'面對現實'多一段時間,始終而家呢一刻,為將來安穩o既生活舖路比較重要...


=================================================


睇見Lolo MSN寫住'工作VS生活'...


唉,工作究竟係咩呢?為o左生活而工作?咁工作太忙,忙到無o左'生活',咁工作仲有咩意思??


令工作成為生活??我諗人人都想,但試問有邊個做到?若果我o既工作係唱歌跳舞,相信要我愛上自己o既工作應該唔難,但我絕對唔認為我會愛上peoplecode(我工作要用o既programming language),係呢個層面,有時真係會羡慕我妹...


似乎'搵份風流工'就係我o既'大志'吧...


lolo,睇你blog知你都煩惱緊你份工,你都要加油呀,希望你快d可以settle down啦!!


4 則留言:

  1. 加油呀! 呢家早d轉好過下年先轉啦!
    連我前老細都話做份工最緊要開心, 佢話我都唔係有野心的人(=_=), 所以希望我的新工都會做得開心.
    [版主回覆08/27/2008 13:07:00]me2,我唯一野心就係要搵份'風流工'...
    不過我honey話覺得我只係'一時衝動'喎...咁今次搵工又真係快手o左少少o既,一個月前都未有呢個念頭呢...

    回覆刪除
  2. 想當年我都係因為forsee到無好環境而走......
    不過有時搵工的野真係要三思,最好有心理準備,50%係比依家個份好,50%係差過依家
    唸清楚呀﹗
    [版主回覆08/27/2008 15:30:00]所謂好過差過好難定呢...好似以前AIG的確係'風流工',但人工好低...真係好難取捨...

    回覆刪除
  3. 搵下都冇壞既, 又唔一定要accept offer既, 了解下個market都ok呀, 為將來再搵工鋪路都好!
    希望你同lolo都快d走出工作上既困局啦!
    [版主回覆08/27/2008 22:17:00]yeah, thanks so much ar!!!!

    回覆刪除
  4. FEON~!!! 我真係灰爆!!!......我都想要份風流工!我唔想為左工作冇左生活!我都要搵下AGENT!
    大家一齊向目標出發LA!
    [版主回覆08/28/2008 00:39:00]努力呀!!!我都係第一次through agent搵咋,暫時都覺得OK,因為個agent幾快手o架,我星期一send信佢即日就contact我,星期二叫o左我上去俾d cert佢睇,今日佢就arrange o左個interview叫我下星期二去in喇!!!唔使自己'等',好似都幾方便!!!
    你都要加油呀,如果你番唔到GRO,襯probation未完你真係要好好諗清楚同行動呀!!

    回覆刪除