2008年8月2日 星期六

窈窕淑女

今日同honey去食群記清湯腩,其實之前都食過o架喇,但佢貴得o黎好細碗,而且成日都成一點至開,又排長龍,所以無再去食!!不過見佢成日排長龍又好唔抵得,所以今日去o左食,嘩,佢都真係好好生意,門外排o左成廿人都有,仲排到我honey成手汗添呀,大家睇o下!!



有得食喇,我o地叫o左一碗淨伊麵,一碗牛腩河同一碗淨爽腩,大家估o下碗爽腩幾錢...




...答案係,六十大元!!!好貴呢,得咁細碗!!!!不過講真,d o野食的確幾有'牛'味o既,而且呢間舖最出名亦係佢d牛,除o左牛腩牛筋外,仲有牛鞭牛面珠牛展,你想食瘦o既腩又得,甩腩又得呢!!


之後我o地行街,途經一個花叢,見到有隻藍色蝴蝶不斷跟住一隻白色蝴蝶飛,飛o左好耐好耐,隻白色飛去邊,藍色就跟住去邊,好浪漫呢!!!呢個情景除o左吸引我影底外,仲見到另外一個男仔影添呀!!!睇到呢個咁得意o既景像,令本來傷風,無乜心情o既我即刻有番笑容呢!!



=========================================================


夜晚係屋企同honey邊睇港男邊傾電話,我邊睇邊依嘩鬼叫,哈哈,今年d港男質素好高呢,特別係十二號,真係一睇就知佢係冠軍,好cute好可愛,表現又自然!!!至於六號都好靚仔,wowowow!!!!最後,唔明點解番生o個個唔係十號...明明佢型d嘛,雖然九號係我中學同學o者...


2 則留言:

  1. 我都有睇港男, 我同chris同佢阿婆一齊睇, 睇到我地3個, 哈哈笑 (經典電影一環, 笑到我...), 我都覺得10號呀! 不過佢唔著衫型過著左衫喎! 而9號竟然係你中學同學, haha, 張敬軒呀...
    [版主回覆08/03/2008 20:09:00]係呀,不過係好唔熟o既同學囉,好似F.1時同班...如果佢入o左TVB紅o左,我搵番我中五同佢影o個張合照你睇呀,哈哈!!

    回覆刪除
  2. 係呀!!!! 應該係10號復活gama
    嗚嗚
    [版主回覆08/03/2008 20:10:00]哈哈,尋日生日睇靚仔,會唔會特別開心???
    補番聲生日快樂呀!!!!

    回覆刪除