2008年8月29日 星期五

婚前輔導講座

由於唔打算join婚前輔導,所以今日就跟^.^ & ^____^ 去聽一個兩個鐘o既講座,了解一下婚前輔導o既好處!!!


結果...我同honey都因為夜放工而聽得半個鐘多d咋...不過個講座內容都係expect o既o野啦,所以我諗我o地都係唔會join any輔導喇!!


講番個talk尾聲去到Q&A,有個男人發問,但點知聽o左佢講幾分鐘,都唔明佢問乜,而且仲好似唔打算停口咁,講o野時又不斷咳,好怪,後尾先知道佢係神父,佢發表佢唔認同無宗教信仰但都可以婚姻完滿o既意見...嘩,估唔到有d咁激進o既神父...好得人驚!!!


聽完talk同^.^ & ^____^ 去食韓國菜,傾o左好耐計,好開心呀!!


2 則留言:

  1. 原來^____^的dad打算行禮時找這個神父幫手, 原來他在教區位高權重的, 可是已經跟dad說了我們的擔憂, ^____^會自行物色一個更適合的...原來這個環節都要看緊d...縱然我不熟悉...
    慶幸一早認識"他"!
    ^.^
    [SkyBlue回覆09/01/2008 09:50:00]係囉...真係好好彩你o地一早'認識'佢咋...萬一佢到時主持時猛咳就唔好啦...哈哈!!

    回覆刪除
  2. d 婚輔係咩都係千篇一律ga? 我見過家計會既好貴,不過我又覺得join左好d,始終另一半係婚後最close既人。
    [SkyBlue回覆09/01/2008 22:34:00]咁都o岩,所以我都覺得我o地都要作好心理準備,面對將來一起生活o既各種挑戰呢!!

    回覆刪除