2008年8月17日 星期日

CLok生日快樂!!!

難得一日假,終於唔使番工唔使番義工,本來都想靜靜係屋企休息睇奧運,不過一早應承o左大姐會,無計啦!!!(hehe, 睇我幾俾面你呀,CLOK!!)


今晚得五位大姐,我o地準時七點半去到,先睇睇d食物啦!!!



其他大姐有無覺得d食物好熟呢??無錯,我o地之前o黎過o架喇!!!


原先今晚係去CWB食中菜,但因為o個度無電視,而今晚又有N咁多樣精彩奧運賽事,所以我臨急改地點,去番之前去過o既一間中菜館食o野,好彩Emily未食過,而且呢度d o野真係幾好味,我諗食多次都無所謂吧,哈!!!


食完主菜傾o左陣計,忽然間...



嘩!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!侍應忽然捧出呢碟大壽包出場!!!!老實講,子母壽包我唔係第一次見,但壽包上面有咁大朵花就真係未見過呢!!!



唱完生日歌影埋大合照,Clok就掀開壽包喇!!!



哈哈,知唔知點解CLOK會有呢個表情??



...因為巨壽包下總共有二十八隻壽包呀!!!...今晚得五位大姐咋,咪即係每人要食五個有多?????????????????


Clok應各大姐要求,將壽包當帽戴,難得佢話'唔怕,我今晚會洗頭!!'


大姐會努力咁食o左幾個壽包,不過個壽包唔太甜,大家又好飽,所以都係食剩好多!!之後大家就齊齊睇奧運,有郭晶晶同林丹,除o左我o地呢台外,仲有另一台客人一齊睇,都幾好氣氛,哈哈,我o地睇到林丹掟拍掟鞋時都好興奮呢!!!


最後,當然係送禮時間啦,登登登登!!!!



由於禮物比較有心思,所以唔係度公開喇,不過,只係睇Clok呢個驚喜神情,大家應該都知道份禮物係好'正'o架啦!!!


2 則留言:

  1. 我都好想來呢 , 可惜早已安排節目啦…我都好鍾意食壽飽呢,不過估唔到你地人仔少少, 竟然order咁多壽飽, 祝clok多福多壽呀(趁番壽飽既意頭)!
    [版主回覆08/19/2008 10:02:00]咁我o地快d organize中秋派對啦!!!

    回覆刪除
  2. 錯過左,黎唔到tim~
     
    [版主回覆08/20/2008 14:40:00]唔緊要啦~!!!不如快d搞個home visit上你/Athena屋企開中秋party啦,clok同rebec都未去過你屋企呢!!!

    回覆刪除