2008年8月30日 星期六

深圳遊 (麥田落訂 + 睇大陸磚 + 睇Decoration用品)

忙完奧運,終於又可以上深圳喇!!!


今次要完成o既任務有兩個,就係去麥田映像落訂同埋去睇大陸磚!!


仲記得六月上去麥田睇過一次,o個次負責人話我o地想影o既地點得十二月尾至一月先最靚,所以叫我o地有興趣最好早d決定,以免無檔期!!原本我諗住七月尾再o黎落訂,點知一直無時間,搞到而家差唔多九月先再上o黎呢!!


今日接待我o地都係上次o個位男士(睇番張單原來佢就係我曾經係SI個blog睇到o個位'大米'),估唔到佢咁好記性,竟然認得我o地,等我o地仲諗住扮未上過去再由頭問多次影相o既o野添,哈哈!!今次上去都幾驚喜,因為上次我同honey對佢d相簿款式有d意見,估唔到今次全部相簿都換晒新喎,其中有一兩款仲幾o岩心水添,好開心呀!!!


由於上次都了解過,所以我同honey今次好爽快就俾錢,俾錢時大米仲話我o地知呢兩日佢o地做promotion,所以會送多樣o野俾我o地添,好開心呀,yeah!!


終於又完成一項喇,好期待1月9號影第二輯相,呢次要影d上次無o既o野先得!!!


臨走,o係麥田門口見到佢個decoration假花幾靚,即刻問佢係邊買,原來係上次去過o既藝展中心呀,今日去睇磚時要再去多次先得!!!



之後,我o地就去家樂居睇磚,好彩今朝我做足功課,所以我o地只集中o係blog友讚好o既家樂居睇,大家都知啦,深圳閒閒o地一個商場仔都可以好大嘛,如果行多幾間真係會腳斷呢,哈哈!!!


o係家樂居我o地都係行o左幾間,頭兩間都有拎到磚版走,等我同honey可以慢慢試清楚大陸磚o既質素有無我o地上次o係上海街拎番o黎o個兩塊意大利磚好!!之後我o地再行o左兩間大陸名牌舖,好彩今朝係網上見到個list,所以先知佢係名牌,可惜呢度無版拎呀...!!!!


綜合意見,我同honey都覺得大陸磚價錢真係好實惠,就算係名牌子都係三十幾蚊一大塊,的確好吸引,而且我o地仲發現o係大陸易d搵到我同honey o既心水顏色,所以,我同honey都覺得,如果拎番o黎唔係名牌o個d大陸磚質素都OK o既話,我o地都幾大機會會番深圳買磚裝修!!!



番到至企先發現,今次我o地拎o既磚版顏色淺過上次係上海街拎o個兩塊(上面o個兩塊),下次再睇磚,睇怕要拎埋想要隻磚色出去先得,因為d舖頭燈光都真係幾影響我o地搵想要o既磚色呢!!!


行完家樂居,我o地就去藝展中心,仲記得上次係睇花樽,今次我o地就集中睇裝飾品,希望可以搵到一d可以俾我DIY婚宴場地o既o野!!!



以上就係我o係藝展中心見到o既,當然啦,我都係集中睇紫同綠色!!!不過,我o地發現呢度d o野都好貴,好似圖中央o個個花花,要千三蚊呢...!!!!

o係藝展中心頂樓有間大型賣假花假植物o既舖頭(有點似MK花墟o個間繽紛),不過呢度係巨人國版...入到去差唔多棵棵o野都高過人咁...


你o地睇我honey變得幾細粒!!!哈哈!!!


====================================================


番到屋企用羅絲批刮d磚,又用marker筆劃花佢o地,然後再抹,結果,所有磚都通過Marker筆測試,無食色,但三塊大陸磚都過唔到羅絲批o既考驗,留下一點點白色,可見佢o地都唔係咩過底磚!!!不過,我要講明我係好大力咁刮d磚,如果小心用,我相信一般情況下,我o地都唔會太粗暴對d磚,所以大陸磚都仲可以考慮o既!!!


7 則留言:

  1. 原來大家都為婚事, 過左個 忙碌星期六 !!!
    ^.^
    [SkyBlue回覆09/01/2008 22:35:00]哈哈,係呀!!嘩哈哈,咁都俾你係我度賣廣告呢!!

    回覆刪除
  2. 以我所知, 香港個d磚其實都係係大陸入貨架, 所以如果想平d, 你可以先係香港睇好款,再叫師傅同你上大陸買
    [SkyBlue回覆09/01/2008 22:36:00]係呀,所以我諗下星期又要出MK/灣仔睇喇!!

    回覆刪除
  3. 請問"麥田"係邊0家, 真係好靚0家, 你有無個web site 可以俾我參考下, tks
    [SkyBlue回覆09/02/2008 20:49:00]麥田o係深圳,坐地鐵去崗夏站再行大約十分鐘,麥田個website有地圖,你可以去望o下點去!!!至於相呢,我個人就真係覺得佢比其他深圳公司靚囉,總之個feel有d唔同,無咁'行貨',你可以去佢o地公司網頁慢慢欣賞!!!
    不過,除o左yahoo blog多d準新人提麥田外,係esdlife forum真係無乜人提,所以開頭我都有d擔心,不過睇過blog友 SI o既blog同相,覺得呢間真係唔錯,所以最後都Join o左呢,如果你睇過相有興趣,都可以上去了解,o個度d人唔hard sell o架!!!!
    希望幫到你啦!!
     
    http://www.love-99.com/

    回覆刪除
  4. 你何時去麥田映相呀, 我看了你俾我的WEB-SITE, (因為有我另一個舊BLOG- 叫雲迪, 我有同你傾過計0家......)
    你有無見過佢地D衫, 得吾得會, 會吾會好舊...

    回覆刪除
  5. 請問系 樂安居 or 家樂居 才正確呀?
    系咪一間野黎架??? 我都想去買磚同燈等等傢俱呀!!!
    [SkyBlue回覆10/11/2008 10:03:00]係家樂居呀!!其實係一個商場仔咁,入面仲有好多唔同牌子o既舖頭,續間睇都有排行o架!!!至於燈,我就仲未睇喇,maybe要上去田貝四路睇,因為寶安北路le邊唔多咁!!

    回覆刪除
  6. 唔該晒你啊!!
    我地星期日上左去,一上車就去家樂居,原來佢ga側近仲有埋我地想去ga 家之福添!!!  點幾去到行晒家樂居同家之福都幾系野,真系花多眼亂,不過我地ga目標系平平平,去到問佢咩最平,終於問晒價,買左rmb$12/磚 砌腳線要$1.5/1.5米,佢話最平喎,無計啦! 我地又唔多識講價,都算好了,我想好過香港的價錢,total 買左rmb$1092 +rmb$38 +rmb$280運香港,仲訂埋個廚櫃仔有3行ga $rmb560,都ok架! 香港比人報價要成hk$2500 好貴,我地無咩錢裝修架! 咁啱又揾到咪訂埋囉^^  仲買左3個燈^^ rmb$150 + rmb $150 , 大約6點半左右就走了,都無咩力再行,好累 >"<
    [SkyBlue回覆10/14/2008 22:55:00]wow, 收獲好豐富喎!!!!勁呀!!!
    到我要問番你喇,我想知你係邊買燈呀??我之前上網見到家之福,但我去到睇個大門水牌又唔見有燈飾le...所以想知你係邊買燈,款多唔多,靚唔靚???
    Thanks!!!

    回覆刪除
  7. 超初我系家之福都只系見到一二間舖喳,點知原來家之福有分建材一座同燈飾材料一座架,2間野外面一樣樣ga ,你去到要問人買燈系邊,因為入到去都行都亂晒,d方向都分唔清hehe! 燈果邊好多間燈舖架! 咩燈都有!!! 好多架! 又平喎!!!
    [SkyBlue回覆10/15/2008 22:37:00]多謝你o既資料呀,等我下次再上去睇過先得!!嘻!!!thx!!!

    回覆刪除