2008年8月15日 星期五

第五日: 1700-0120

呢兩日全民奧運,哈哈,應該話全office奧運先o岩,由於我番緊o個度得幾個人,呢兩日老細唔係度所以都有睇奧運,有時係睇無線,所以都睇到尋日楊威同今日菲比斯o既賽事,好好睇!!!下午老細番o左就就咁online睇住京奧個網refresh分數,下午一次過睇住女子乒乓球團體賽,男子乒乓球團體賽同埋男子籃球,哈哈,估唔到就咁睇住個分都可以好緊張,因為香港男子乒乓波成日duce,最終仲輸埋...


今日我第五日on-duty,而且今日我爸同我細佬仲o黎o左睇jumping添呀,不過我而家先知原來d飛畫晒位o架,仲諗住聽日仙廸入o黎睇時我去扮spectator添...睇o黎有d難度...



至於今晚d report都唔太多啦,仲有時間睇中國女排對美國,睇到我好肉緊呀,點知最後都...唉...


跑o左好幾日又睇o左咁多奧運賽事,忽然好想做番運動呀,我估我都有至少九個月無郁動過吧...筋骨都真係開始硬喇,不過呢排咁忙,真係唔知自己有無恆心做番運動呢!!



是日有義工朋友帶o左好美味o既酒店蛋榚俾大家分享呀,Yummy!!!


沒有留言:

張貼留言