2008年8月24日 星期日

奧運完喇,好唔捨得呀!!

夜晚睇閉幕,雖然無開幕咁震撼,但某d位都幾好睇,好似火炬熄滅咁,好唔捨得,但之後由表演者爬上'記憶之塔'上砌出北京奧運標誌'京'子,o係擠滿各國運動員o既會場中連場歌舞,真係好有開派對感覺!!睇住世界大同o既呢一刻,我真係好想自己都可以參與其中呢!!!


夜晚再睇新聞,有一段特別講今次奧運o既志願工作者,好開心呀,因為我都係170萬個志願者中o既一名,雖然未能親自去北京,但都叫做有份參與呢一屆大獲好評,兼o係中國舉行o既奧運會,真係覺得好榮幸同驕傲呢!!!



以上就係我自上年好運北京賽到今年奧運o既收獲喇!!!
包括義工制服、奧運五環手帶、北京奧組委工作證、香港奧運馬術公司義工證、好運北京o既cert、奧運義工pocket guide、北京奧運Official Spectator Guide、奧運馬術o既Training Guide、馬術義工指甲拑、北京奧運Pins、好運北京Pins、福娃迷你錦旗同埋福娃貼紙!!!


雖然我無機會接觸到觀眾或來自各國o既參賽者同工作人員,換唔到Pins亦無買可愛o既福娃紀念品,但我相信我帶走o既仲有美好o既回憶,就好似閉幕禮上o既'記憶之塔'一樣,將呢美好o既一切印於腦海!!!


P.S. 閉幕式見到阿Rain呀,佢終於剪番短佢把頭髮喇,即刻靚仔番呢,嘻!!!


沒有留言:

張貼留言