2009年3月23日 星期一

矇主席

上次個生日會我好似仲未寫番...話咁快又到下次生日會喇!!


今次係我第一次以大姐會主席身份搞生日會,不過我呢個主席矇盛盛,搞到神秘生日會PIC呼之欲出,搞到大家都好易估唔好玩!!哈哈,所以成晚最好玩o既應該係我,因為得我一個知道晒成晚發生咩事...哈哈...!!!


等我綜合一下今日犯o既矇事先!!


1. 呢排私人事繁忙,我事前完全無諗過今晚要點保護PIC免佢身份敗露,所以我真係毫無準備!


2. PIC之一o既珍妮食飯前襯機俾o左D禮物我,其中兩份放o左係我環保袋,毛毛娜份禮物就放o左係我番工袋,結果...唔好意思,送禮物時我竟然完全忙記o左有份禮物係我番工袋...!!所以送禮物時我有D措手不及,因為我唔知點解得一份禮物...


3. 我無記清邊個係邊個PIC!!當Rebec提醒我有份禮物係我手袋後我先如夢初醒,但係,拎住兩份禮物後我都係唔知點算,因為我唔知邊份係邊個o既...所以又要Rebec提醒...搞到Rebec呼之欲出,係人都知佢係PIC...


4. 食完飯顧住傾計,完全無諗過要幫手叫waiter上蛋榚!!話時話,唔會講我係主席呀,其實咁多年生日會我都好似無試過做呢個task!!所以矇矇下o既我o係Rebec提完後即舉手向waitress示意,嚇得Rebec即刻提我應該要扮去廁所先做...哈哈...係喎...


另外,仲有幾樣預計唔到o既事,哈哈,諗起都仲覺得好好笑!!


1. PIC留位已經好醒,留o左姓高,點知拎位時個waitress向我重複o左兩次'係咪Rebecca Ko'留位...仲要俾生日主角茄雲聽到...當刻真係好無奈,個心好想同個waitress講,就咁叫我個姓咪夠囉,無咩人姓高又咁o岩訂o左位o卦...哈哈...


2. 千算萬算都算唔到,我放工等巴士時竟然排我後面o既係茄雲!!今次相遇同上次食Buffet一樣,又係約都無咁夾,仲要係超近距離相遇...但就因為咁,PIC無機會將禮物交到我手,亦無機會事先溝通!!


原來保護PIC呢個task都唔係咁易,上屆主席Rebec一做就做得咁好,真係要讚!!嘻,有o左今次經驗,我下次唔會再咁大頭蝦,下一個神秘PIC請放心,放心~~!!!


1 則留言:

  1. 唔緊要啦, 下次你應該會做得再好d架勒﹗
    不過見到你的表情都覺得好好笑
    [版主回覆03/30/2009 23:49:00]哈哈,我諗番起都覺自己搞笑呀,又會咁大頭蝦...

    回覆刪除