2009年3月23日 星期一

又一個充實的週末

我發現而家d星期六日我都fully occupied咁滯,有時真係覺得平日番工反而更似休息...


剛過去o既星期六日,我完成o左以下事項:


1.拎o左d帖去昌記印,星期四就有稿對,希望無咩錯漏,順利o既話個幾星期後應該可以拎帖喇!!
2.經過德祥買o左鐵線,襟花手花DIY應該隨時可以開工!!
3.買o左衣櫃書櫃飯台同埋床,好肉赤,不過幾滿意!
4.租o左奶奶衫,鬆一口氣,終於唔使再左睇右睇!


另外,完成以上項目時仲有少少感想:


1.話說星期六由朝行到晚,好支力,想去搵地方坐下但又無位o既時候,我同Honey面矇矇咁去o左OSIM promotion area坐按摸椅!!坐足半個鐘,真係好正好舒服,我無諗過佢按得咁貼身o架,按完落地o個下我同honey都覺得雙腿真係鬆晒,輕o左好多,即刻充滿力氣再去行過,哈哈!!如果第二時我屋企有位,我又有多餘錢(呢樣都幾難!),買部機番屋企當SOFA都真係唔錯,哈哈!!(發下夢先!)


2.夜晚揀衣櫃時仲以為會買得好快,點知諗得最耐竟然係櫃入面o既層板同埋燙櫃,我諗我考慮o左半個鐘都有先決定到,同honey討論其間仲發現到原來大家對點用衣櫃o既習慣都好唔同,睇o黎生活習慣上o既磨合都係大家將來相處中o既一個重大挑戰!!


3.金都間心妍幾值得推介俾各位準奶奶媽咪!!因為嚴小姐(應該係老闆娘)服務態度very good之餘仲俾我地feel到佢o地好有heart!!佢o地俾o左好多好有見地o既意見我o地,例如身份唔同應該要著唔同o既衫,好似奶奶衫就一定要莊重同有壓場感,媽咪衫反而可以西式d輕巧d,我o地都覺得好有道理,經佢手推介o既衫真係幾靚著出o黎好sharp!!最後未來99揀o個兩件衫都好靚,個人覺得配合身份下,佢d衫靚過我o個d添!!


P.S.未來99認為過大禮日子(5月31)太遲,唔夠時間派帖,掉轉之前我媽又認為我揀o既五月十號過大禮太早...16號唔知又好唔好呢?


再P.S. 今日收到證婚律師o個邊o既電話,原來佢o地係時候交張擬結婚通知書上去喇,哈!!


沒有留言:

張貼留言