2009年3月19日 星期四

我倆的婚紗照 ~ U Hall篇

倒數三個月,先公佈Save the date card 結果先!!!


登登登dun...19票中有9票估中呀,我同honey就係揀o左no. 4做我o地o既e-save the date card喇!!!


恭喜晒小卡, 大眼妹, CarCar, 馬夫人to be, WU, MoLee, 珍妮花, Yo Yo CrAze Yo 同Ceci,你o地o既reason正正係我同honey揀呢張o既原因呀,我honey話呢張我o地都望鏡,好似望住大家親自邀請人咁喎,所以就揀o左佢喇!!!


我尋日send o左俾其中幾個friend,佢o地知我結婚都好開心咁呀,嘻,搞到我都好開心!!



至於第一輯相o既入相簿相分享都接近尾聲,今次帶大家去到尾二一站: U Hall!!


U Hall係我五個景點入面唯一由我指定o既!!!U Hall全名係University Hall,係我同honey母校HKU o既一間男生宿舍,呢座building係香港古跡o黎o架,入面d英式建築令我好著迷,而且,咁o岩我honey表弟當時仲未畢業,又係U Hall宿生,所以先可以簽我o地入去影pre-wedding相咋,真係好多謝表弟幫手呢!!!


去相!!



鍚!



又鍚!




再鍚...唔知點解係U Hall鍚o左咁多張...哈...



呢張相影得honey好自然,我好鍾意,但佢自己就麻麻,我仲記得我講o左好耐佢先決定買呢一張!!



去U Hall影相最主要就係為o左呢條樓梯,真係好靚好靚!!!不過我o地揀到o既得兩張相有樓梯,如果可以係呢度影多d就好喇!!另外,我媽好鍾意呢張相,話我呢個造型係成輯最靚喎!!



宿舍走廊!!!因為係木地板,影相時成日聽到樓上d人o係走廊跑o黎跑去,哈哈!!



我覺得我好似去o左歐洲...



呢張無放入相簿,因為影得我麻麻!!之前無post過o既原因係想為下面張相保持神秘感!!



由於blog闊度有限,呢張相如果我放大俾大家睇,效果會更出!!!大家估到我講緊咩嗎??無錯,就係棵樹!!!我到揀相時先知攝影師影呢個景,原來係為o左棵樹!!!第一次睇呢張相,我同honey都'嘩'一聲,因為d樹映得個天好宏偉好靚...雖然我同honey唔算影得太清太靚,但呢張相絕對要放入相簿!!


其實U Hall應該仲有d景可以影,但因為我o地太遲去到喇,個天好快黑...前後影得半個鐘多d咋...如果可以影耐d就好啦...好似第二張相U Hall條白色樓梯就好靚喇,無得著住婚紗影拖尾相有d可惜呢!!


15 則留言:

  1. 人靚景靚呀﹗﹗你地都幾多鍚鍚相喎
    仲有三個月咋﹗好緊張呀﹗
    [SkyBlue回覆03/22/2009 10:51:00]係呀,好多鍚鍚相,哈哈,無買到o既相仲有多d添o架,不過honey話太多先無揀咋,哈哈!!!
    係呀,得番三個月,一齊努力呀!!

    回覆刪除
  2. last 個張真係好靚呀!! 個景very good 呀!!
    [SkyBlue回覆03/22/2009 10:53:00]係呀,個景真係一流呀!!!多謝你!!

    回覆刪除
  3. 嘩......原來你一part先係最靚呀....個Hall真係好靚呀........
    [SkyBlue回覆03/22/2009 10:54:00]係呀,呢part真係幾搶眼o架,因為呢個地方唔係個個都去到影!!唯一可惜少少就真係拍攝時間過短囉,所以揀到o既相唔及赤柱馬灣咁多!!

    回覆刪除
  4. 你唔講我都覺得好有歐洲feel 呀 , 張張都真係人靚景靚 , 條樓梯個張好靚呀 , 同埋最尾個張 , 雖然個樣細  ,不過真係買個feel 都好值呀.......你地d鍚錫相影得好鬼自然呀........haha............
    你呢個save the date 嘅idea 好好 , 等我第時都考慮下先........haha
    [SkyBlue回覆03/22/2009 10:55:00]你講得o岩,買個feel都值!!!U Hall呢度過百年歷史o架喇,所以真係充滿歐洲feel!!

    回覆刪除
  5. 呢part 相真係好靚... 真的!!!!!!! 記憶中... 豬最喜歡呢part 呢~~
    好有wow的效果~~ 
    [SkyBlue回覆03/22/2009 10:56:00]wow~~多謝你激賞呀!!!呢part相雖然無赤柱同馬灣揀得咁多相,但揀得到o既都真係幾出o架,我自己都好鍾意呀!!!hehe!!

    回覆刪除
  6. 呢part真係好得, 好靚呀!!! 好有歐洲feel, mama good taste我都覺得你著婚紗依個look最得, 最靚, 好高貴呀!!!! 好有古典味道! 依個地方真係好靚呀!!!!
    [SkyBlue回覆03/22/2009 11:15:00]好多謝你呀,我媽話戴o左頭紗好似有d印度feel添呀,應該同你講o既古典味道差唔多,哈哈!!!

    回覆刪除
  7. 好靚呀,尤其條樓梯同最後棵樹真係冇得頂
    [SkyBlue回覆03/22/2009 11:14:00]yeah,無錯呀!!!!條樓梯就係我入U hall o既目的,至於棵樹就真係一個bonus呀,我自己都好有驚喜呀,多謝你!!

    回覆刪除
  8. 你呢輯相真係好靚呀! d感覺好grand~ 你件婚紗真係唔係人人都著得靚呀... 但你著左又唔會老wor~ 好中意..... 個輯影師係你朋友ma?
    [SkyBlue回覆03/22/2009 11:13:00]個攝影師唔係我朋友o黎o架,佢叫Michael Law,佢係Esd Life forum婚宴拍攝o個度都幾受歡迎o架!!!至於d婚紗晚裝個設計師叫Sarona,佢係江若琳個stylist呢!!我個人就真係好buy佢d衫呀,好滿意!!
    我都係誤打誤撞先影到呢輯相咋!!如果你唔怕我長氣,你都可以睇番我影呢輯相o既來龍去脈:
    當一天模特兒 人心不足!!! 知足常樂! 保持最佳狀態!!! 我倆的第一次...婚照拍攝之旅 婚照拍攝之旅驚喜篇 ~ 幸福的眼淚 婚照拍攝之旅 ~ 後記

    回覆刪除
  9. 好靚呀, 我影婚紗相之前睇過其他人影呢條樓梯o既婚紗相。可惜平時係唔入得去影... o係hall裡面影o個張都好靚
    [SkyBlue回覆03/22/2009 11:08:00]Hall入面o個張係咪指鍚鍚o個度?個度幾靚o架,以前我估係教堂o卦...最可惜係側邊有兩個黑色大喇叭囉,如果唔係都幾靚o架!!其實我影個Hall入面時D U Hall宿生預備開飯呢,哈哈!!

    回覆刪除
  10. 好靚呀, 有頭紗好好睇呢~ 我都好想去U hall睇下, 可能要等open day...
    [SkyBlue回覆03/22/2009 11:06:00]係呀,我媽都係咁講,佢話個頭紗令個look有d印度feel!!!haha!!

    回覆刪除
  11. 原來HKU有個咁CLASSIC既地方, 唔係你介紹都真係唔知...
    [SkyBlue回覆03/22/2009 11:01:00]係呀,其實HKU Main building都好靚o架喇,不過o個度好多人出入難影到無人o既相,至於呢度,同main building一樣係歷史建築,但就無咩人可以去到,所以大家咪會覺得特別d囉!!!

    回覆刪除
  12. 啲景咁靚, 人又更加靚啦
    [SkyBlue回覆03/22/2009 11:05:00]嘩,多謝你俾面呀!!!!嘻嘻,不過老實講,一定係個景搶d呢,哈哈!!!

    回覆刪除
  13. 你地入到去HKU的樓梯位睇呀, 真係好靚呀, 唔係人人都比入架BOW, 你地又會入到去, 點解架?
    [SkyBlue回覆03/22/2009 11:00:00]係呀,唔係人人入到!!我地入到去係因為我honey表弟係U Hall宿生(上年影時佢仲未grad,而家grad o左lu!!),佢問準o左可以俾我地入去影相,當日簽我地先入到去咋!!!所以我都好感激佢表弟令我有機會影到個咁靚o既景呢!!

    回覆刪除
  14. 原來係咁~~~ 最衰我都已經影左幾輯la~ 再影就真係要去長州honeymoon la~

    回覆刪除
  15. 係呀, 好似教堂o個度o個張好靚, 昏黃的燈光加上你的eg, 好好feel...
    吓, o的人o係側邊等開飯? 若果係我就掛住睇你o地影相唔記得食lu...haha

    回覆刪除