2009年3月11日 星期三

我倆的第二輯婚照 ~ 第一擊

唔知大家有無為意,其實我未post過麥田幫我影o既石門外景相o架!!之前你o地睇過o個d,只係我相機影o既花絮相o黎o架咋,哈哈!!!


今日係倒數100日,等我正式送上第二輯婚紗相俾大家睇啦!!


同第一輯婚照一樣,入冊o既靚相要先保持神秘,等賓客睇相簿時先慢慢欣賞!!!不過,四百幾張先揀得四十張入冊,其餘唔post出o黎又真係幾浪費!!!o係揀走晒d唔太見得人o既相之後,先送上湖景篇o既上集俾大家睇啦!!!















影相前先俾攝影師睇o左我搵o既一d相reference,d相入面個model表現好cool,好似好型,所以我又要求影呢d相!!結果成輯相不乏以上感覺o既扮cool相,不過,呢d相都係唔o岩結婚用,所以唔會揀落相簿lu!!!




好似好多張添,希望唔好悶親大家!!


沒有留言:

張貼留言