2009年11月15日 星期日

求婚大作戰 プロポーズ大作戦

Natalie推介下,睇o左山下智久同長澤正美做o既<<求婚大作戰>>!!


睇完真係覺得好好睇,好感動,睇到喊不特止,仲令一向好少懷念中學生活o既我忽然懷念起中學生活...



故事講述男主角山下智久出席由細到大同佢青梅竹馬o既女主角長澤正美o既婚禮!!男主角後悔不已,好彩遇到精靈相助,多番回到過去,希望把握從前所錯過o既機會,勇敢向女主角表達心意,改變今日新娘結婚了,主角不是我的結局!!


故事主旨其實係想表達珍惜眼前人,把握現在,想做就去做以免令未來o既自己後悔o既意思!!呢個道理雖然人人都知,但知易行難,劇中男主角就係因為咁而錯過無數表達心意o既機會,眼白白睇住一直以為會留係身邊o既女主角跟別人拍拖、結婚!!


相信人人都有過後悔o既時候,我都唔例外!!不過好好彩,讀U時好姊妹Rebec同我講過,人生其實無咩事好後悔,因為o係做任何決定o既時候,你自己一定係做出自己當時認為最好o既決定!!無錯,無人可以預知未來,只要目前呢一刻盡力去做'最好'o既決定,便無需要後悔!!就係因為Rebec呢一番話,我想通o左好多,而家極少回望過去,對過去決定自怨自艾喇!!


講番套劇,呢套劇男主角山下智久o既情深亦係令人感動o既地方,劇集尾幾集都有唔少感動位令我喊o左出o黎!!!


其實今次我都係第一次睇山下智久同長澤正美o既日劇,長澤正美真係好清純好靚女,劇入面套婚紗同頸鍊都好靚,不過佢係套劇入面表現一般啦,或者因為套劇始終由男主角角度出發,女主角好少內心戲!!男主角山下智久由頭演到尾,戲份極重,雖然我硬係覺得佢對眼怪怪o地(我成日懷疑佢係咪戴左大眼con!!),但佢幾場喊戲都真係好感人,帶動到我,唔錯!!


呢套劇我俾十個推介!!!


官方網頁: http://www.fujitv.co.jp/propose/index2.html


沒有留言:

張貼留言