2009年11月21日 星期六

老公子係我剋星!!!!!!

老公子尋日成日都剋住我...


1. 一朝就整到我部電腦上唔到網,今朝要搵朋友幫手先整番好!!


2. 夜晚約o左老爺奶奶打邊爐,臨出門口時打爛o左結婚時o既水晶名座,仲一氣撞崩埋我廿幾年o黎無穿無爛o既寶貝鋼琴!!!呢下真係傷心死我,搞到我當場痛哭...最慘係...佢係無心,我又唔可以怪佢,除o左喊,我都唔知可以做咩...




水晶座爛o左原來唔係最心痛,最心痛其實係我部寶貝琴爛o左...


3. 打邊爐時又老公打瀉我碟醬油搞到我成台都係,好彩無整污漕我個人咋!!


4. 老公好心夾o左一舊水餃我食,點知入面仲好生,d肉紅卜卜!!


唉...話老公尋日唔係剋住我都唔信...受傷o既我決定要將佢尋日d惡行寫上blog!!可惡!!


沒有留言:

張貼留言