2009年11月18日 星期三

續contract?咪傻喇!!

今日CX終於同我傾續contract o既事喇!!


雖然我都好開心佢o地肯同我續,但佢地手頭上咩info都無,大老細只係套料形式咁問我有咩要求有咩request...係人都想要perm位啦,但無可能嘛~~問番大老細過渡唔到新structure o既perm staff都會跌落一個resource pool, promise到明年中至尾唔會俾人郁, 咁我續contract其實係咪等同係個resource pool佢又答唔到,續到一年之後仲有無機會續又唔知...咁大uncertainty,雖然我新工都係得三四個月貨仔,但只少我有個變perm o既希望嘛!!


婉距o左大老細(當然,我有留後路俾自己,就係話我新工得3-4個月,到時新工唔續我再考慮呢度都未前,橫掂呢度仲係咩都uncertain!),佢Lunch後又走埋o黎拍我膊頭玩confirm到extend o既話係1年contract(我心諗,咁咪仲好過跌落pool o個班perm囉?),又話其實新structure仲有d perm位,叫我consider...


哈哈,唔好當我係fresh grad喇,以前我或者會受tum,但而家醒目喇,剛剛d perm先為新structure o既perm位爭到頭崩額裂,你有perm位o者,但都唔會咁易到我apply成功啦!!!所以,我要不為所動,唔可以貪戀呢度o既'hea'!!!!


呢邊廂而家公司問我續contract, o個邊廂agent終於打o黎同我講新公司份約...


份約終於confirm,會係先簽三個月,到第三個月初時會confirm會唔會extend多一個月(即total 4個月),人工就比而家多400蚊一個月...(但到時車費比而家貴200左右...),唉,為左個perm chance,咁短contract都無獅子開大口,我係咪太仁慈??...(不過都係三個月o者...)


一切都有定案,下午有個同事(我老細個老公!!)走o黎同我吹水(其實係攞料吧!!),因為成team得我同佢係contract,佢都想知我去向如何!!我直接同佢講我搵到工,而佢就話俾我知佢未有著落,所以佢會續約CX....


呢個答案expected呢,其實唔少我熟o既同事都咁估~~因為由佢當初靠老婆關係入呢條team就知佢靠咩生存,而家佢老婆過渡到新structure,佢一日留係老婆身邊都可以靠人事靠關係搵到繼續留係呢間公司o既方法吧!!!


......


講講下我都唔知自己想講咩喇!!!總之今日個心硬係有D心大心細,明明做左決定硬係又貪戀放棄o個邊o既好處...而家,呢份工我雖然做左一年零三個月,但已經係我grad以來做得最長o既一份,份工咁'hea',真係令人唔捨得...


而家下星期一會去簽新約,一切落實,三四個月後先再煩搵工啦!!!講到呢度先!!!wish me good luck!!


2 則留言:

  1. 希望市道好d, 咁就可以轉perm!
    [版主回覆11/24/2009 09:12:00]希望啦~~

    回覆刪除
  2. 唔好諗咁多勒, 向新工進發啦﹗
    [版主回覆11/24/2009 09:12:00]yeah, thanks!!尋日簽左約lu!!!

    回覆刪除