2009年11月3日 星期二

無聊update

真係衰,yahoo geocities 摺o左後我用開個天氣同嘜頭gif都無埋,yahoo blog又upload唔到gif,轉做jpg,個blog summary就會用我個大嘜頭做每篇thumbnail圖,我又唔想喎...唯有唔再用嘜頭啦...可惜!!


呢排番工時忙時唔忙,忙o既時候還好,時間過得好快,但唔忙o既時候就慘喇,感覺好似無所事事咁,又唔似之前咁可以plan honeymoon搵結婚資料打發時間...時間好難過呀!!好似而家咁...


至於早兩星期咪提過我in o左份工o既,下星期三有2nd in喇,但要office hour去,好麻煩呀,本來再之後幾日我舅父結婚我都諗住sick leave去觀禮嘛,而家要interview,sick leave兩日好似好過份喎...但如果唔sick leave我又只能no pay,仲hurt...!!另外,2nd in後仲有3rd in o架,仲要係夜晚去CWB Office video conference in 美國人,好麻煩呀...點解我唔可以完contract休息下做下少奶算數呢???做人真矛盾!!


 


 


沒有留言:

張貼留言