2009年11月15日 星期日

有offer~

我諗有唔少老友都知我而家做緊份'懶人工'將會12月31號contract end...


其實搵工我唔驚,最怕其實係無了期o既contract又contract...結左婚,無份穩定o既工作感覺實在唔好受!!而且,我亦要為未來兩三年內生B作準備,係咁contract落去,分分鐘有薪產假o既福利都無!!


所以...我下一份工極想搵份perm~!!!!!!!!!!!!!!!!!


不過,I.T.呢行要搵份perm真係越o黎越難,好似我今日收到個offer,只係3-4個月o既short contract!!!!!!!!!!!!


新工1月1番工(我估應該會變成1月4號吧...HR咁都唔為意1月1係公眾假期都有o既?),緊接我而家呢份,terms & condition仲未知,因為佢地thru agent 做呢個employment,我要等agent打俾我!


咁短contract又要thru agent請,其實我都真係有少少唔滿意,如果唔係識舊同事係入面做,知道呢間公司其實一直有個perm位,我諗我都未必會搏呢一舖!!!


多得舊同事通知,本來今年4月咁上下我曾經有機會in呢個perm位,點知金融海潚忽然美國總公司話要freeze o左個perm headcount,結果搞到我in都無得in...


事隔半年,由於公司有project,公司雖然調動人手去singapore,所以佢地急住請人o係HK幫手,結果,為o左呢個據聞經濟好番出年年尾有可能free 番出o黎o既headcount,我決定接受呢個offer!!!


俾著係你地,你地會唔會咁搏??萬一搏到公司真係開番個位,做生不如做熟,到時我咪有機會轉到perm囉????


其實我都知可能係我一廂情願,但perm-job難求,一試無妨吧??而且我又識人係入面做,份工又有機會成日同美國video conference 開會,有機會講多d英文都係好事吧?


上星期有同事話而家公司re-organize後o既新structure快落實,合約員工好似有d都有得續contract,叫我留意下!!雖然我都俾呢份工養懶晒,但再續又點?perm staff出年都有大部份被outsource,我再續約其實將來都只會係contract又contract吧??而且,老細都無出聲同我傾re-new contract,想繼續打'風流工', '懶人工'似乎無可能lu~~~


接左新offer,我o既失業期由今年12月31推到出年3或4月,出年如何唯有見步行步啦!!我已經盡晒力喇...


2 則留言:

  1. 真係唯有搏一搏等到下年4月睇下有無perm位, 有份工過埋年都係好o既!!
    [版主回覆11/18/2009 16:00:00]咁又係呀,而家要供樓,有工番真係幾重要!!!你都要加油!!

    回覆刪除
  2. 博一博冇壞呀!!! 試下先law! 可能個老細好鍾意你, 好快決定轉你做perm呢~ 又或者原來間公司好唔掂既, 比你做 perm 你都做唔做呢~ 
    加油!!!
    [版主回覆11/18/2009 15:59:00]多謝支持,搏一搏好過失業!!
    今日又聽而家D同事講,話CX會慢慢outsource d I.T. development 過印度,亦即係話,過渡唔到新structure o既同事遲早都會失業,知我搵到工o既同事仲話我走係正確決定呢!!

    回覆刪除