2009年11月8日 星期日

同細佬去彭福公園影畢業相!!

今日十點半就出發去彭福公園,因為今日約o左我細佬同佢女友去呢度影我細佬o既Master 畢業相!!



彭福公園...我仲記得以前爸媽成日帶我o地去睇天鵝睇雀仔o架...可惜而家無晒lu!!



門口原來放o左支奧運聖火係度!!


去呢度影相,其中一個原因就係為o左我細佬女友呢兩隻寶貝喇!!!



雪橇, 灰色o既係狗女Roxy, 啡色o既係狗仔Ravin!!


由細到大都有d怕動物o既我第一眼見到佢o地都有少少驚o架,因為佢o地好大隻!!!好彩,呢兩隻狗都好乖,唔會核核突突咁亂lam人,所以我都好快唔怕佢o地,夠膽坐埋去同佢o地影相,到後來我仲夠膽同Ravin按摸,引到佢露出個開心表情影相添!!!



呢張係我o地第一張同Ravin影o既合照,其他相仲係我爸爸部相機度,遲d收到先後補!!



我o地係仲搵到來自我o地住o個區o既馬添!!



無聊自拍!!


置身狗公園入面,連一向對寵物無咩特別感覺o既我都有少少覺得d狗仔好可愛!!




幾型!!



黑漆漆一舊,但又幾得意!!



四圍都係狗仔o既足跡!!!


之後我o地一行六人去o左馬伕宿舍個canteen食lunch!!呢度我由細食到大,幾時d炒粉麵都係咁有鑊氣o架,好味道!!!




呢個係沙嗲牛肉包,以前我爸爸星期六當完更,好多時就會買呢個包俾我同我細佬妹食,好好味o架!!!今日特地叫o黎俾老公子食下!!!



預備拎車走時忽然見到呢個伯樂先師廟,咦???細個開始間中都會出入馬場,點解我今日先見到呢間廟o既...????


自上星期Halloween開始,我好似日日都有節目咁...特別係呢幾日,晚晚都玩到好夜...今朝又要咁早起身,真係好支力呀!!!下午兩點到屋企,終於都可以休息下,不過都仲要抹地洗衫...HELP~~~


====================================================


三個星期前,我爸爸俾o左呢隻蛋俾我種...



今個星期初開始見到佢有芽仔突出o黎,一直想影低佢,紀錄佢成長,點知成日唔記得,估唔到事隔幾日,佢忽然伸o左咁大忽出o黎....唔知呢棵係咩值物o黎o既呢??會唔會有花開呢????



4 則留言:

  1. 我前日都去左火炭, 諗住順便去彭福公園行下... (我諗都有十幾廿年冇去過), 但搵左好耐都搵唔到... 都唔知點行去...
    [版主回覆11/09/2009 10:08:00]其實有條橋過去馬場o個邊o架,不過條路的確唔算太直接,你咁耐無去唔知都唔奇呀!!!

    回覆刪除
  2. 我試過種呢d蛋,佢生得好快, 好似"冷藤"咁架
    [版主回覆11/09/2009 14:01:00]o下,咁我使唔使俾D o野佢冷o架...咪會生到周圍都係囉???

    回覆刪除
  3. 我個時俾左個窗花佢冷, 因為起初俾筷子佢,佢好快就唔夠冷勒

    回覆刪除
  4. 彭福公園... 記得一二年級時去旅行去過啊!!
    [版主回覆11/14/2009 10:59:00]haha,雖然個公園同以前唔同晒,但相信香港無咩邊個小朋友無去過彭福公園,我諗佢都算係集體回憶之一呢!!

    回覆刪除