2009年11月18日 星期三

舅父結婚喇!

11月17號係我舅父同舅母結婚o既大日子,亦係我呢位靚舅母o既生日,雙囍臨門,恭喜恭喜!!!


舅父結婚咁大件事,我當然要出席啦,所以無年假o既我今日sick leave!!


手機set o左震機,結果我遲左半個鐘起身,呢日氣溫比尋日降左幾度,天寒地凍下快手快腳換好特登買o黎飲o既靚裙,化個靚妝,十點半會合爸媽出發!!


我地先去藍田接我婆婆,之後就去香港公園!!


去到遠遠望見舅父,佢今日好靚仔呀,一見面當然要講句恭喜啦!!我睇得出佢知到我請假出席仲好開心添呢!!之後,男女家兩邊家人齊齊去左一間叫L16 o既餐廳食lucnh(幾好味o架!!)!!


我地一行近30人坐4張台,哈哈,由於突腳,我竟然被安排到坐主家席,同舅父舅母同埋男家三大長老(婆婆,舅公,舅婆)一齊坐,我爸媽同親友都笑我'升le',飯後又問我有無'口臭'(怕我同三大長老無計傾!),哈哈,其實都OK呀,因為我舅父多野講,舅公舅婆精神又好胃好又好,大家不知食得幾開心...HAHA,當然,食剩o既難免要我呢個'最後生'o既清理!!!


Lunch後我地陪新人係香港公園影相,雖然今日天氣好凍,但新娘子話佢'OK',其實係公園內周圍走,我都覺得唔係想像中咁凍,或者女士都係愛靚唔愛命啦,我記得我去深圳影婚照都係得幾度,但咪又係唔怕,哈哈!!


影到兩點半,係時候去紅綿路註冊處喇,估唔到係平日呢度都係人頭湧湧,我當然襯機望下其他新娘其他姊妹係點啦...HAHA,不過,呢日都係我舅母最靚,嘻!!


十五分鐘註冊儀式,來去怱怱,老實講,唔算感動,但一樣充滿雙方親友o既祝福!!


影多陣大合照大家大約四點就番到去德藝會晚宴場地!!是晚開五圍,簡單招呼


 


雖然,舅父舅母o既婚禮:


無兄弟姊妹
無感動o既註冊儀式(you know...註冊處怱怱15分鐘趕頭趕命,註冊處職員又交行貨...)
無Decoration
無結婚相簿
無大排延席


但,係我心目中,舅父舅母o既婚姻係目前令我最感動o既,因為佢o地兩個走在一起,並唔容易!!...總之,


沒有留言:

張貼留言