2009年12月29日 星期二

BESSTTY生日會及大姐會聖誕派對

放工出左灣仔,今日又開大姐會PARTY喇!!


今次PIC呼之欲出,辛苦晒Clok book位同買禮物,不過佢勁大頭蝦,帶錯左自己本相簿出o黎送俾人呢!!至於另一PIC Athena,雖然佢無幫Clok手,但佢整俾Bess本相簿又的確幾有心思,有好多字句同有晒主題,都好抵讚o架!!



Emily係我生日PIC,不過我生日會佢要番工,所以今日先收到我遲來o既生日禮物!係靚靚皮帶同曲奇模呀!!多謝Emily!!



今次生日會o既兩位主角: Bess & Betty!!!前面係泰式甜品拼盤,o係糯米飯上吹生日蠟燭,夠晒特別!!



久違了o既全女班gathering,今次差去o左印度旅行o既Jenny未能出席!



鬼馬o既BESSTTY, 佢地o既生日禮物係兩個靚袋!!



一年一度聖誕派對接住展開!!九份禮物排靚靚,Clok份禮物包裝係聖誔老人大頭,勁搶鏡,人人都讚聖誕老人'好靚仔'!!!HAHAHA!!



用抽紙仔方式分配好禮物, YEAH~~(我相機太老爺喇,D相勁黑!), Cindy抽中Jenny o個份呀,唔知Jenny份禮物會唔會係o係印度買番o黎o既呢?



我抽到Rebec o既閃閃手機袋,好靚呀,勁襯我(我之前個手機袋都係咁上下o架,但連埋部上一部機齊齊唔見o左!), 好鍾意呀!!



加埋生日禮物同Xmas Gift,原來我今年都有好多禮物喎(Game,皮帶,曲奇模,閃閃手機袋, 碟, 相簿,仲有舅父俾o既一大堆DVD!! 為令場面更盛大,我連自己買俾自己o既衫同迷你焗蛋榚模都放埋出o黎影,HAHA!)


今日嘻嘻哈哈好嘈好開心(不過嘈完一輪出年旅行地點好似都係無confirm到!),祝大家新年快樂,出年更進一步呀!!


1 則留言:

  1. 係囉!! 我昨晚坐坐下車都醒起: 好似冇confirm 到我地旅行去邊度喎!!!
    [版主回覆12/30/2009 14:29:00]係囉~~似乎好難com到個大家都想去o既地方呢!!尋晚同bess同clok講開,不如遲D send email 大家一齊throw d地點,然後係forum set 投票!!! (明票/暗票/投晒先disclose邊個投咩票...)

    回覆刪除