2009年12月6日 星期日

探Eva妹妹&佢o既寶貝本B!!

今日約埋中學同學Kino一齊上o左中學同學Eva屋企探新任靚媽Eva同佢o既寶貝仔本B!!



Hi~我就係本B小朋友啦,睇o下我眼大大,係咪好精靈呢!!



我都抱o左一陣本B呀,佢好乖呀,我抱佢時都無喊o架(其實係佢仲未滿月,未識掙扎就真,haha!)



老實講,其實中學時期同Eva唔算太熟,比較相熟o既時間應該只係唯持o左一段短時間!!但估唔到半年前朝早番工時重遇,再透過facebook聯絡,大家呢半年o既話題多o左,傾計多o左,又拉近番大家o既距離呢!!


Eva 11月頭榮升媽咪,真係好戥佢開心呀,多謝Kino今日相約一齊上去探Eva同BB,我仲同Eva雞X唔斷,一坐就由11點半坐到3點半先捨得走呢,Hahaha!!!希望Eva同佢老公唔會介意我打搞佢o地咁耐啦,haha!!!


o係呢度再次恭喜Eva,祝佢快d修身成功,本B精乖伶俐,快高長大!!!


沒有留言:

張貼留言