2009年12月31日 星期四

2009年最後一日!!

今日最後一日番工,同同事們最後合照,再send埋個thank you email就正式同公司bye bye 喇!!Send完thank you email收到好多reply, 最開心係一個user即刻打o黎話多謝我, 仲讚我添,真係好窩心!!多謝大家祝福!!


除轉新工外,今晚因老公有野做唔陪我,我於是去轉埋個新look!!其實我習慣每次轉工都會去剪頭髮o架,可能代表有新開始o卦!!!



老公陪我食埋dinner先出去!!除夕大餐: 茶餐廳!!



仲有HKU請o既Coffee2杯!!


今次我有史以o黎作出最'勇'嘗試,唔再電曲,把心一橫將留o左兩年,長及腰o既頭髮剪走, 而家o既長度相信係我10年以o黎最短o架喇!!不過剪完一刻其實有少少唔開心, 因為同我上網搵o既reference有出入呀,差d想喊,不過番到屋企望望下,又好似唔係想像中咁肉酸...



上網搵o既reference...但個髮型師偷到我D頭髮勁薄囉...又剪唔到張相髮尾一級級效果,講極都唔明,又話而家已經最似...哼!!!


anyway, 唔剪都剪o左,唯有當自己靚啦!!!



似乎都係充滿嫵媚o既長曲髮好睇d...
仲有, 今次係我今大個女第一次做負離子,但其實有d後悔, 唔明點解自己堅持o左十幾廿年今次會失守!!!wowowowow!!!希望d頭髮快d長番啦!!!


希望新look唔會嚇親大家啦!!


===========================================================


老公子趕及11點半番到屋企, 仲買o左豐富美食俾我添,好開心!!今晚2人世界o係屋企倒數!!之後睇電視睇我妹跳舞,yeah!!




老公子讚新look OK呀,咁都好D!!!不過佢嫌棄緊我D電髮水味...!!


最後,祝大家2010快樂,好似我咁,有個新開始!!!YEAH!!


沒有留言:

張貼留言