2009年12月15日 星期二

fc620 ~ 謝幕篇

著住魚尾裙晚裝怱怱影完合照已經趕住要送客,本來Maggie都話換唔切,但佢都好明白無理由租o左衫唔著嘛,所以佢最後confirm問多我一次, "係咪真係想換?" ,我答 "係"!!


於是...


姊妹+Maggie再加我自己,七手八腳除金器戴鑽飾除衫著衫set頭髮,絕對唔係誇,超人變身都無咁快,我估前後5分鐘就搞掂,然後我就即刻出去送客喇!!





排排企準備好送客喇!!



睇?晚宴去到尾聲,老爺奶奶心情似乎都輕鬆晒呢,笑容比之前寬容好多咁呢!!





簡單握個手、講句恭喜、說句再見,原來送客都幾開心o架!!



呢張奶奶好搞笑呢!!



一睇就知兄弟Antony已經進入半醉狀態喇!!



好少見到我媽笑得咁勁!!哈!!



呢張相又係好搞笑,感覺好似我個中學同學同我奶奶好friend好熟咁!!





送客送到一半,工作人員話backdrop好快拆,叫我o地把握機會上backdrop影相,於是賓客都未走晒,我同老公子就衝番入去backdrop度影相,有d朋友仔好醒目,上台影埋一份,不過亦有唔少朋友直接走出門口...無送到大家,唔好意思呢!!




呢張好靚,我好鍾意!!



呢班就係好醒目,識上台捉住我o地合照o既朋友仔喇!!



呢張好靚呀,點解我同老公子無o係蛋榚前影相呢...!!!Kathy同阿東,呢張好似你o地結婚相咁呀,等飲你o地o個餐o架!!



送客呢套衫,我媽後尾講番,話件衫係咁多件入面最麻麻...um...唔係呀,我覺得都OK喎!!



多謝晒Kathy同阿東幫手做司儀呀!!



我可愛o既肥表弟,佢好尊重場合,特地買o左套裇衫o黎o架,好俾面呀!!不過唔知係咪唔慣著裇衫,佢影相好似好唔自然咁呢! 







我鍾意呢張!



姊妹們都眼紅紅!!



姊妹們俾o左我一個熱烈擁抱, 我除o左 "多謝", 還是 "多謝"!!



有你o地祝福,我好感動!!




最後,經過一整日開心o既勞累,fc620終於完滿落幕!!YEAH!!


多謝大家陪伴我同老公子渡過我倆第10年的最後一天,多謝大家有份成為我倆10年回憶o既一部份,多謝!!


==================================================


結婚半周年都o黎緊,終於俾我update完大日子o既一切點滴,多謝各位blog友支持同不厭其煩咁等我update...其實我仲有好多想分享,好似婚禮後感,對各vendor o既評價等等,我諗唔使揀相加水印落相,以後update速度會快d o架喇,haha!!


下一篇講o下造型!!


而家先考下大家心唔心水清!!大家知唔知我全日總共有幾多個造型呢???


沒有留言:

張貼留言