2009年12月21日 星期一

實用好介紹!

尋晚番我媽度做節估唔到有聖誕禮物,仲要係我細佬買o既,haha,其實係$50三盒,所以佢買o左一盒俾佢女友,一盒俾我妹,一盒俾我!


我尋晚已經試用o左,真係幾work, 值得介紹一下!!!


大家估下係咩o黎??



Tips?


 


...


 


um...


我媽話我細佬話係蔡瀾介紹過喎


 


 


 


um...


大部份女士都適用...


...


um...


剛開完concert o既鄭伊健都可能合用...


...


 


 


 


 


仲未諗到??無理由...


試下留意質料...


 


 


 


 


 


...諗唔諗到呢??


 


 


 


 


 


 


好啦,開估!!!!


 


 


 


 


 


 



毛巾帽長o個邊係向前戴o既,方便沖完涼'烏'低個頭包住d頭髮,扭幾轉再成條尾尾反上頭勾番住帽上粒鈕就搞掂!!


尋晚試過真係好work, 頂帽包得d頭髮好穩唔會甩(我頭髮及腰,因為濕水頭髮實在太重,用毛巾包根本都包唔實,最終都係甩仲滴到成地水!),個頭fing o黎fing去都唔會fing到周圍都係水!!!最緊要係呢條毛巾質料吸水力真係幾強,包o左幾分鐘除番出o黎吹頭時明顯髮尾已經無咩滴水,吹頭都好似快乾o左,對我呢個長期keep住長髮o既人o黎講真係好實用,以後唔使再怕沖完涼索唔乾個頭滴水滴到成屋都係喇!!!


估唔到設計咁簡單但係就有咁貼心o既效果,掂!!我細佬會送份咁實用o黎xmas gift俾我呢!!!真係要讚o下佢先得!!


大家有興趣可以去女人街買到呢頂極速乾髮帽,平平o地真係幾實用,值得推介!!!


1 則留言:

  1. 我已經用左幾個月喇!!!!!!!!!!
    [版主回覆12/23/2009 22:07:00]haha,早d介紹我用嘛!!

    回覆刪除