2009年12月20日 星期日

結婚半周年!!


yeah!!眨o下眼結婚半周年喇,又有excuse大食一餐!!!


 

搵得好辛苦先買到o既靚靚聖誕樹!!!間日本城無display出o黎,但我多口問句,有個好心職員幫我左搵右搵先至搵到,仲要係全新,so good!!!


結婚半周年其實我o地係零慶祝活動咁滯,老公子照常去踼波,我就陪媽咪去吉之島!!不過尋日我o地出o左tst行街,去citysuper買o左今晚打邊爐o既美食,包活海鮮火鍋湯包同埋價值不菲(係我地心目中!)o既老虎蝦兩大隻,仲有肥牛同肥羊添,呵呵!!



我手上就係香煎大老虎蝦,好味!!
呢餐好貴,不過真係好滿足,食到我o地兩個差d反肚呢,hahaha!!


1 則留言:

  1. hi, 希望你可以幫幫手. 填份問卷. 真係好需要你既幫忙
    你好! 本人是城市大學的學生,現在進行一份碩士論文的學術性問卷,目的是希望了解社會資本與婚姻之間的關係。問卷中你所回答的內容,僅供學術研究使用,一律採匿名方式處理,你的個人資料絕對保密。請仔細填答每一個問題,不要漏答,謝謝!
    http://qtrial.qualtrics.com/SE?SID=SV_8i6x7oD7dHLngMY&SVID=Prod
    p.s. 雖然問卷有d 長...但千萬唔好漏答. 因為會去唔到下一頁的...最後一題係問住戶總收入的...之後click>>> 等一陣就ok 喇...最好就send 俾你地其他結左婚既朋友仔啦. . 謝謝..唔該哂....唔該哂

    回覆刪除