2009年12月22日 星期二

吸血新世紀

呢排期期雜誌報紙都講<<吸血新世紀2: 新月傳奇>>,等我又湊o下熱鬧講埋一份(心水清o既你應該又估到我係公司又試太得閒吧!!),不過我講o既係第一集而唔係第二集!!



因為知道呢套戲勁hit, 人睇我睇下上星期六捉住我老公一齊睇番第一集,點知...


好悶!!


其實故事好簡單,一句講晒: 靚仔(呢點我有D保留!)疆屍同人類美女o既愛情故事!!! 係咁多!!


話明吸血疆屍嘛,我expect個故事會幾刺激,點知原來我會錯晒意...唔怪得上網搵套戲時o係'科幻片' 搵極都搵唔到, 結果search先知原來group o左落 '愛情片'...


唔好話我老公子男人老狗本來就唔會buy愛情片,就連我都覺得套戲悶到不得了!! (不過,我不嬲都無乜少女情懷,中學時已經唔睇星座唔睇愛情小說!)


辛辛苦苦睇完2個鐘,終於明白套戲點解係 '愛情片', 因為疆屍間o既鬥爭應該只係佔o左整套戲15分鐘左右吧...其餘部份,全部都係男女主角o既大頭談情戲!!!聽聞男主角因為呢套戲而大紅,迷倒美國萬千少女...唔知係咪我d眼光同鬼妹有分別,我一d都唔覺得男主角靚仔!!!不過,女主角就的確幾標緻o既,如果女主角再醜樣D,我諗真係捱唔晒2個鐘!!!


<<吸血新世紀2:新月傳奇>>聽聞開畫大收,再展現刀仔剧大樹o既烕力,聽聞仲有第3同第4輯添!!!老實講,我真係理解唔到套戲點解可以hit成咁,或者咁樣證明o左我已經年紀大啦,無晒少女情懷...如果你自問睇完套戲覺得好好睇,仲迷上男主角,我真係要恭喜你呢,要好好保持住呢種少女心境呀!!!


沒有留言:

張貼留言