2009年12月20日 星期日

結婚半周年!


結婚半年了,時間過得真快!!


還記得我之前表示過婚前婚後感覺沒有不同,但原來隨著時間慮積,改變還是有的!!


1. 我癡身了!


以前人人問我honey在深圳上班,一星期只見面一次(或一兩小時甚至不見!)會不會很掛住對方我都答唔會,自命潚灑(唔係扮潚灑o架,係真係無呢個感覺!)!現在天天相見,反而常常有掛住老公子的感覺,還常常會期待放工回家煮飯給老公子呢!為何會這樣呢?


2. 我大隻了!(?)


煮飯執屋抹地燙衫都由我包辦了,最吃力原來是舉著那食之無味棄之可惜(用了7萬信用卡積分換!)的青銅內膽蒸氣燙斗燙衫,燙衫如舉啞鈴,想手瓜不起'展'都難吧!!


3. 老公子有手尾了!


雖然我還是頗經常捉到老公'錯處'(e.g. 無熄廚房燈,衣架亂放床上!),不過每當發現老公子自動自覺清潔廚所、將鞋放入鞋櫃、開信箱及睡前關掉modem掣時,內心不禁有點心甜,因為我覺得是我拎佢變得有手尾的! (我要求其實係咪好低?)


4. 老公子早睡了!


老公子一家一向是夜鬼,而我卻是另一個極端(雖然常常有心無力!),注重睡眠的我已經成功令老公子平均12點半前上床睡覺(老公子有公事要做或睇波除外!),我睡眠不足的情況終於改善了!(不過我始終想11點半前上床...似乎我還需努力!!)


5. 老公子看無線了!


以前老公子家有有線,有時我想與他閒聊在無線播放旳電視劇或有趣廣告時只有自討沒趣,因為老公子對這些一無所知(佢到而家都未知益多多o個個suzuki係邊個!!)!!現在新居沒有有線,老公子沒有選擇下陪我看了很多無線節目,還追起電視劇(宮心計!)來呢,有人陪我看電視原來是很開心的!!


6. 我倆都肥了!


半年內吃掉15公斤米的我侕開始明顯增磅了,似乎煮飯時我要煮少點米呢!


...


總之,跟老公子談起,我侕都發現婚後嗌交的情況比婚前明顯少了(大約嗌過2次吧?其實嚴格來看,兩次都不算嗌交,只是老公子夜蒲激嬲我罷了!),很神奇,跟我婚前預期日見夜見衝突增多完全相反,真是始料不及,亦可喜可賀呢!嘻!!!


==========================================================


早幾晚天氣轉涼,訓覺時發生小事一樁,以下係我同老公子第二朝番工msn o既對話:


f: 你係尋晚被被度搵唔到我o黎laam
f: 你記唔記得?
c: 几時架
c: 半夜?
f: 係呀
c: 咁我講咩呀
f: 你無講野
c: 噢?
c: 咁你又知我搵你?
f: 只係你訓訓下隻手係度郁D被,仲撞醒我
f: 知道你想搵我o黎laam,但你唔記得我地尋晚訓兩張被
c: 噢
f: 之後我咪搵個lone 過o黎俾你laam囉
c: 係咩
f: 你隻手搭住我條腰就無再郁喇
f: 係呀
c: 咁都得?
f: 我以為你知添
f: 好明顯你係搵緊我
c: 唔知呀


老公子不自覺o既舉動令我好心甜呢,嘻!!


============================================================


結婚半周年其實我o地係零慶祝活動咁滯,老公子照常去踼波,我就陪媽咪去吉之島!!不過尋日我o地出o左tst行街,去citysuper買o左今晚打邊爐o既美食,包活海鮮火鍋湯包同埋價值不菲(係我地心目中!)o既老虎蝦兩大隻,仲有肥牛同肥羊添,呵呵!!


 

新買番o黎o既聖誔樹!



我手上就係香煎大老虎蝦,好味!!
呢餐好貴,不過真係好滿足,食到我o地兩個差d反肚呢,hahaha!!


沒有留言:

張貼留言