2008年5月5日 星期一

Happy Birthday to my Mum & Dad!!!

尋日同今日分別係我媽同爸的生日,尋日於是就開大餐慶祝,咁o岩Honey上o黎拎o野,佢當然有'chi'餐啦!!其實佢聽o左我講咁多年,都知我屋企o既生日會都食得好豐富,佢都好想食,今日終於有機會喇!!!!


不過好唔好彩,今日我爸無幫襯到買開o個間,所以今日買番o黎o既乳鴿、生炒骨同大蝦伊麵都唔好食...Honey真唔好彩,哈哈!!!


尋晚媽咪最開心o既,應該係我妹又係屋企食飯喇,對上一次應該係過年時吧...甚至係上年我生日了...希望我妹多d番屋企食晚飯,相信爸媽最大的生日願望應該都係一家五口一齊食飯吧!!!


祝爸爸媽咪生日快樂、身體健康!!!


沒有留言:

張貼留言