2009年8月5日 星期三

終於收齊相喇!!

尋晚終於從攝影師小林同珍妮老公度拎到我大日子d相喇!!其實Snapshot d相我旅行番o黎已經o係攝影師Andersen度拎左o架喇,但我一直想等埋D正相先正式寫大日子o既日子!!而家收齊相喇,我會努力開始寫番大日子o既點滴同大家分享!!(不過尋日出街太夜,我仲未睇D相!!)


另外,尋晚約o左班好姊妹食飯,真係超級開心,除左因為今次係年幾以o黎再一次齊晒10個之外,仲好開心聽到其中一個宣佈佢o既婚訊,哈哈,真係覺得每次聽人宣佈婚訊仲興奮過自己宣佈o個時咁呢!!!


唔知係咪呢晚太興奮,夜晚竟然不知不覺同老公子傾計到三點先訓...而家好眼訓呢!!


 


 


沒有留言:

張貼留言