2009年8月19日 星期三

My Homepage will be closed!

仲記得我個簡單homepage 係o係我Year 1升Year 2暑假時誔生,當時最主要目的,其實係為老公子而設,因為佢o個個暑假要去大陸長江三峽o既summer tour,為o左等佢唔o係HK o個個幾兩個月可以隨時知我o係HK o既生活,所以係homepage度開始寫網上日記o既習慣!!


經過兩次左右大革新,homepage由開頭得text+picture到後來加入flash同movie,不知不覺,html同執相技術都進步唔少...網頁亦變得更加靚喇!!


隨住出o黎做野無咩時間update網頁, 加上blog o既誔生,我個homepage已經好耐無update過喇!!


上兩星期,忽然收到yahoo geocities email 通知,話geocities 服務將會關閉...亦即係話,我個homepage亦要關閉喇!!


雖然我而家無咩理個homepage,但忽然收到呢個消息,點都好唔捨得...話晒自己曾經投入過好多時間心機落去...


Anyway...襯10月26 geocities close之前,大家有興趣就去我Hompage了解我多d啦!!


http://hk.geocities.com/feon_ko


1 則留言:

  1. 整得咁靚, 點解唔搬家呀?
    [版主回覆08/20/2009 15:37:00]唔搬喇,自己顧住寫blog都唔會再update個homepage喇,費事maintain啦,而且一搬我實忍唔住update個Homepage...太花時間Lu,唯有留住個backup紀念下!!

    回覆刪除