2009年8月18日 星期二

fc620 ~ 女家預備篇



2009年6月20日,早上7點半!!



今天我大個女, 要嫁人了!!


7點左右起身,我妹比我還要早預備!食件蛋榚好快就門鐘響,先係化妝師Maggie,接住就係攝影攝錄小林同Roger,好開心,大家都好準時!!



一切都準備就緒,我今日唯一o既責任就係要靚、靚、同埋靚!!



開始化妝了, 媽咪俾我仲緊張我個妝容!!
大家覺得我呢幾張相有無咩問題???係咪又好'黑X婦'feel??
因為我件紅睡衣比較性感,我媽一早俾o左件黑色褸仔我披住化妝,點知化到一半,錄影師Roger就叫我換件唔係黑色o既!!我直到未收到相前都仲係唔明黑色有咩問題o架,但收到相後我就明喇!!黑衫再加濃妝,真係好'魔女'...所以各位準新娘,記得o個朝唔好著黑色喇!!


剛開始化妝o既同時,姊妹們亦陸績到達,聽見佢o地係廳嘻嘻哈哈,我心郁郁好想出房同佢o地傾計o架!!我仲記得我有大聲係房嘗試答咀同佢o地傾計,點知佢o地聽唔到,困在房o既我好無癮,哈哈!!



姊妹們都到喇,成屋好熱鬧!!



我化妝o既同時,姊妹們都忙於扮靚!!!
好多謝姊妹Athena幫各位姊妹同伴娘化妝,當日各位都好明艷照人,絕對同我一樣咁搶鏡!!哈哈!!




左下: 我o既DIY手花, 呵呵,唔錯吧!!!



靚靚o既伴娘同姊妹!!



除o左扮靚靚,姊妹們當然有好落力咁預備接新娘遊戲啦!!!


大家又估唔估到以下遊戲係咩呢?


遊戲1



遊戲2



遊戲3



遊戲4



當然唔少得愛的宣言啦!!


又睇番困o係房o既我喇!!!



化完妝set頭,因為我唔捨得我把烏黑頭髮,所以我無染髮,等Maggie幫我噴色!!


點知...我個頭變左綠色!!


用紙巾抹番D噴油出o黎,明明係啡紅,Maggie絕對無買錯,但唔知點解係我個頭度就變o左綠色!!!點解會咁!!


抹甩番d噴油,可惜都係遲o左,我個頭成朝就係咁...反綠光!!雖然都係好留意先見到我個頭係綠色,但綠色頭髮o既新娘,我諗...我應該係第一個!!!(忽然諗起Bride War個藍色頭髮!!)



Maggie好專心幫我整頭!!大家睇,換o左金色外套即刻無o左'黑X婦'feel!!!件紅睡衣係就係性感少少...show少少俾大家睇啦...因為只此一次!!!哈哈!!!



上: 咦,我表情咁開心o既?
下: 哦~
原來爸爸,姊妹Karen同Clok入房睇我,哈哈!!佢o地一入o黎就讚我喇,哈哈,新娘子最開心就係聽到'你好靚呀'吧!!




搞掂, 我要著褂喇!!


搞掂,到我媽媽就入去化妝!!我終於可以走出廳同班姊妹玩喇!!



傻o下傻o下走出廳一刻!!



呢個情景好搞笑, 感覺真係傻o下傻o下咁!!!因為唔知自己出去要做咩!!



姊妹幫我戴我好鍾意o個對龍頭同鳳頭耳環...可惜無影到對耳環o既close up!!!



排排錯傾計!!





'6' + '2' + '0'!!!
左起: Karen, Athena, Clok, 伴娘Natalie, Jenny & Betty!!



我同緊邊個傾計笑得咁開心呢???



左上: 我同舅母合照
右上: 我一對龍鳳胎細佬妹!!
下: 我的好爸爸!!



我伴娘Natalie, 佢係我中學同學o黎o架!!


同親友姊妹影影下相,我頭上D鮮花跌晒喎!!好驚呢,雖然後尾整番靚,但好驚佢會再跌呢!!


最後,多謝細心o既雞泡(姊妹珍妮o既老公!!),幫我影低大部人分造型o既特寫!!大家覺得我個褂造型如何呀???



右: 大家留意到我d反綠光頭髮嗎???呢張其實唔算太明顯...




法式手甲!


下回帶大家睇下男家預備篇!!


沒有留言:

張貼留言