2009年8月2日 星期日

希臘瑞士Honeymoon之旅 ~ Day4: Santorini (Oia) (29/6)

29/6 (MON): 酒店 -> Mykonos Old Port -> Santorini (Oia) -> 酒店


八點起身,食埋個豐富早餐後就上酒店接駁車去old port等快船去Santorini!!


一去到碼頭,,成個碼頭都係人,但無船喎,迷惘間已經見到尋日識o個對香港夫婦(Ming & Karen),佢o地一早已經了解過,原來隻船真係未到,所以咁多人係度等!



碼頭堆滿等Flying Cat 3 o既人!!


等到過埋原定開船時間,隻船都未到,不過我個心都唔驚,咁多人等,有問題都大把人陪,哈哈!!


終於船到喇,放好行李入去坐,今次隻船有劃位,好有緣o地,我o地個位竟然正正o係阿Ming同Karen後面,於是三個鐘船程大家又傾傾傾,估唔到可以傾足咁耐,三個鐘船程d時間過得好快,好開心識到佢o地!!


去到Santorini喇,遠望已經感覺到呢個島比Mykonos特別好多,山崖峭壁,地勢好特別,老公子一去到就話呢度好o岩讀geography o既人o黎喎!!



上落船時人頭湧湧!



坐巴士去Fira,巴士要行Zig Zag型o既山路先上到崖上!!


到Fira後再轉巴士到Oia!落車即去Tourist Information Office問酒店位置,職員好nice話我book o個間酒店無reception,話我地要係呢度check-in,真係好彩云云...咁我地以為自己真係好彩啦,就去check-in,點知職員話我book o個間好full,話免費upgrade o左我o地去一間Low season都要125euro o既唔知咩SPA Hotel俾我o地,我o地只要俾番原本酒店o既60euro就OK!!


o係毫無心理準備會遇到呢d case o既情況下,矇矇下,我o地就跟o左個職員去另一間hotel喇!!


去到,check-in手續都做埋先去睇房,UM...間房中規中距啦,一樣有kitchen,仲有露台睇到日落,基於唔識reject,當時又仲係傻傻下咁,就咁就要左間房!!



間房正正常常啦,但始終唔係自己揀,硬係覺得自己俾人搵笨...!!


職員走後,我同老公子坐定定先後悔!!我明明早兩三個月前已經book,full都無理由要我轉嘛,如果我堅持我一定有房!!而且間hotel係自己千揀慢揀book,雖然唔知而家呢間好唔好過自己book o個間,但點都係自己揀先係最鍾意嘛,況且我book o個間係apartment o黎,本來有兩層o架,網上睇有個大kitchen,樓上先係睡房,點都特色過而家呢間!!


越諗越後悔自己咁易俾人搵笨,不過無法子,我o地無膽去嘈,事實已經改變唔到!!


酒店o係正main street,放低行李乜都唔拎就可以周圍行,好輕鬆,亦應該係呢間hotel o既賣點吧!!



WC外都咁靚喎!!!哈哈,我被曬到眼都合埋咁滯!!!





老公子摺起衫袖曬佢白雪雪o既手臂,張相影得老公子好大隻咁!!至於我就剛相反,太陽眼鏡+遮+帽,做足防曬措施!!



Oia main street o既精品舖,圖中o既碟好靚,但都好貴!!




有好多賣手信o既舖頭,但我o地已經o係雅典買左,所以無再行喇!!



呢間屋,我覺得好似黑森林蛋榚!!






我o地又o係無地圖o既情況下亂行,由main street行番去巴士站又食Gyros,食食下,忽然地動山搖左一下!!由於只係震左一下,所以我地都不以為意,但原來兩日後希臘小島Crete發生6級地震,我同老公子後尾諗番,都認為我o地feel到呢一下,好可能係地震前奏呢!!



行去巴士站附近,終於有張相係影到Oia另一邊o既景色!!另一邊無咩白屋,主要係平地,種滿葡萄樹!!



又係Gyros,都唔知食左第幾次喇!!



Market一角,D番茄真係好好味!!!



我地仲買左阿Ming同Karen介紹o既Ouzo,好似話係希臘o既酒,我o地買左支中size,2euro,不過飲o左一啖覺得極之難飲,成陣藥水味,之後溝芬達飲諗住無咁大味,但依然係好難飲!!所以大家要買o黎試,建議買1 euro就OK喇!!! (後來我o地由希臘飛去米蘭,漏o左呢支酒係酒店唔記得拎走...)


食完o野去Market買今晚煮o既o野食,之後番酒店放低晒d o野再出去行同影相!!



上: 呢間Studio show o左好多立體畫!!
左下: 好靚o既手工藝品,但好貴,而且Oia d舖頭大部份唔歡迎人拍照,好似呢張相,我一影完就俾店主話同黑面!!
右下: 一間專賣絲巾o既舖頭,叫The Silk Shop,由於老公子同事order要條真絲絲巾,所以我o地全程主力搵絲巾!!行晒成條Oia Main Street覺得都係呢間最多款,質料又比較好,最重要係店主係個幾斯文o既女人,唔hard sell,有問必答,我o地o係佢舖頭揀左好耐佢都無咩理我o地,毫無騷擾下我o地揀都揀得自在d!!!



最後我o地買o左兩個真絲cushion套同一條真絲絲巾做手信!!



Oia巿o既小白屋,靚,但又係唔係心目中靚到'dump'一聲o既感覺,而且d屋唔係間間都白,間中有D係彩色,總之,同心目中有d差別!!



遠方城堡係睇日落o既熱點!!





呢個轉角位,個人覺得係影Oia巿o既最佳位置!!


番到酒店7點幾,時間唔上唔落,咁早出去同人迫位等睇日落嗎?但酒店露台都睇到喎,而且今日天氣唔多靚,有雲,似乎唔多睇到...於是兩個懶人,最後都係o係酒店露台睇日落算數!!



影下酒店先!!



懶出去,老公子係露台日光浴!!



日落喇!!呢一刻,其實都仲諗緊好唔好衝番出去城堡度睇日落!!



不過好快就唔使諗喇,日落被海面一層厚雲遮住o左,我o地o既Oia日落就係咁...


Oia,日落號稱係全世界最靚o既,不過我o地同佢無咩緣...決定唔出去同人迫,似乎無錯!


煮大餐,落o左好多羅絲粉,飽到要留番聽朝做早餐!!



呢包雪藏海鮮,要7個幾euro!!煮完賣相麻麻,但味度唔錯,最緊要老公子恨左食'殿粉質'好耐,今餐滿足到佢喇!!


至於煮食餐具,sorry,我o地一件都無洗,就當係發洩一下我o地懷疑被搵笨o既情緒!!


食完o野都成十點,難得hotel咁近town center,我o地決定再出去欣賞Oia夜景!!



個人覺得,夜晚o既Oia,比朝早更美!!




路上遊客比朝早少,入黑天氣清涼,周圍行好舒服!!



影極個人都係定唔到咁耐,硬係郁左!!


十一點,舖頭陸續關門,街道開始少燈,係時候番去訓喇!!


12 則留言:

  1. 希望到我個時可以睇到靚dd既日落喇~
    [SkyBlue回覆08/08/2009 10:14:00]祝你順利,睇到全世界最美日落!!!!yeah!!

    回覆刪除
  2. 好悠閒的一天~ d 舖咁夜先閂門, 都幾好
    [SkyBlue回覆08/08/2009 10:15:00]係呀,除athens外,其實去希臘小島真係幾悠閒呢!!!

    回覆刪除
  3. 呵呵~~ 終於都見到你既"真人"啦~ 好耐我都無巡BLOG啦~ 哈哈~ long time no see.... btw, 希臘真係好靚呀~~ 如果係現場感受肯定好舒服 ^^
    [SkyBlue回覆08/08/2009 10:16:00]haha!!!你真係好耐無o黎喎,我個'真人'露面o左好耐喇,哈哈!!靚太生活係咪好忙呢,希望你之後多d o黎探我啦!!

    回覆刪除
  4. 好少睇夜晚o既相,估唔到咁鬼靚
    [SkyBlue回覆08/09/2009 11:53:00]唔知係咪夜晚睇唔清d屋o既真色啦,真係感覺靚d o架!!

    回覆刪除
  5. Oia 真係好靚呀~ 我都記得呢個地方... 想當年我都有o係呢度影相~ 
    [SkyBlue回覆08/08/2009 10:18:00]haha,證明呢度真係幾靚...又或者我地都係good taste,haha!!

    回覆刪除
  6. gorgeous view
    [SkyBlue回覆08/09/2009 11:53:00]yes, really unforgettable!

    回覆刪除
  7. 好浪漫呀~D相點解可以放到咁大既?
    [SkyBlue回覆08/09/2009 11:56:00]其實好易咋!!只係Copy and Paste,不過就要續張paste,要花d時間!!
    首先你張d相resize到width係580pixel,呢個係yahoo blog 個闊度,之後你用yahoo blog batch upload 個function uplaod晒d相!!!之後就去你個相簿,續張相click,佢會o係個新window開番你580pixel width o既相,唔會resize細左,之後你只要copy張相,paste落你個blog就得o架喇!!
    希望幫到你啦!!

    回覆刪除
  8. 海天一色
    [SkyBlue回覆08/09/2009 11:56:00]係呀,好靚!!

    回覆刪除
  9. okok....有真人睇下... 梗係多d嚟啦~   wakakaka
    [SkyBlue回覆08/09/2009 11:56:00]yeah yeah yeah, welcome welcome!!

    回覆刪除
  10. 多謝你咁詳細既旅遊印記,不過我想問點解冇左day 3既?
    [SkyBlue回覆04/07/2010 16:58:00]因為當中有D相我唔想open to public,所以我set o左做私人entry呀!!

    回覆刪除
  11. 請問可以係邊個網站搵去mikonos同santorini既船?仲有有冇船係有non smoking area?
    [SkyBlue回覆04/08/2010 11:05:00]係呢個web就搵到o架喇!!
    www.ferries.gr
    我記得訂飛時有分,但實際上呢...,我坐o個時室內外都有人食...

    回覆刪除
  12. From the previous page, I read that you have to take the ferry ticket at Athen for the ferry from Athen to Mykonos. Do you also need to take ferry ticket in person after you arrive Mykonos for the ferry from Mykonos to Santorini?
    Is it convenient to take the tickets at both Athen and Mykonos? Is it a must to take the tickets in person? Don't they allow to print-out the receipt from website?
    Thanks so much for your help!!!
    [SkyBlue回覆04/03/2011 17:31:00]Do you also need to take ferry ticket in person after you arrive Mykonos for the ferry from Mykonos to Santorini?  <== yes, 我去到mykonos後就去o左碼頭ferry o既office拎船飛!!
    拎船飛都方便o架, 雅典同mykonos拎船飛o個度都係o係d旅遊景點付近, 你可以上船公司搵佢地office地址!!我記得我都係print張online purchase o既receipt去拎咋, 拎o既時候好似都要出示passport, 我唔多肯定係咪一定要in person喇咁就!!
    希望到你啦!!!

    回覆刪除