2009年8月10日 星期一

希臘瑞士Honeymoon之旅 ~ Day5: Santorini (30/6)

30/6 (TUE): 酒店(Oia) -> 酒店(Imerovigli) -> Fira -> 酒店


朝早起身,他他調調食埋尋日留番o既早餐就check-out,坐巴士去Imerovigli,搵全程最貴一晚o既酒店Shine Hotel(155Euro/night)!



臨走再同Oia合個照先!!(我仲戴埋買俾人做手信條絲巾添,靚靚!)




坐巴士離開喇,Bye Bye Oia!


到Imerovigli,得我o地兩個落車,問兩問,間酒店原來都唔太遠!!我地去到都係剛十二點,好彩都即刻有得check-in,我o地間房個jacuzzi唔使同第二D房一齊,叫做'自成一角'少少,正!


間房,其實普普通通啦,但外面露台同Jacuzzi個View,一流!!



左: Hotel Reception, 我o地就係成日o係呢度同負責人吹水同上網喇!!!
右: 房內





上: 我o地個Jacuzzi自成一角,另外三個Jacuzzi係連住o架!!
中: 我o地個Jacuzzi,望住火山島美景!!
下: 火山島同右邊o既Imerovigli酒店!



咁靚,即刻影番張靚相先!!


影完相,決定行去Fira巿搵o野食!!邊行邊欣賞風景,好靚,我覺得呢度個view靚過Oia,只係d屋未必有Oia咁精緻o者!!



沿途見到太陽花!



好可愛o既小狗, 熱到趴o左係地...haha!!






相中我o地身後個town就係Fira喇!!雖然仲有一段距離先到,但已經聽到成個town o既嘈吵聲,好熱鬧!!正如酒店負責人所講, Fira Town比Imerovigli熱鬧好多,Imerovigli比較高尚住宅區feel,係'no music' o既,Fira就熱鬧好多喇!!



由Imerovigli行去Fira都要三四個字時間,咁熱,到Fira第一時間食番杯雪榚就最好!!



無地圖,我o地又係亂行!!呢度有好多賣手信精品o既舖頭,續間睇可以睇好耐呢!!



呢度有華人餐廳, 一個叉燒湯粉賣7.9euro!!!!



已經唔多記得呢度o係邊個位置影,總之就好靚啦!!!




肚餓喇,係咁二格左幾間價,最後上o左間有海景view而又價錢比較合理o既餐廳食Lunch,一個Burger一個奄列,再加杯老公子係都要叫o既大啤,咁就百幾20euro...不過有個靚view,味道亦不算差,去旅行就係要豪d!!





食完正餐,行行o下經過一間叫two brother's bar o既食肆,再叫o左個kebab,唔小心叫o左用portion上(除kebab外仲有薯條同pita),結果由用pita上o既2個幾3euro變左6.5euro,貴左好多!!



食o左Gyros咁多日,今次食呢個,覺得好好好好味!!!



通常係Sex on the Beach, 呢度就Sex on the Volcano!! haha!!


食緊kebab期間,竟然又撞番Ming同Karen喎!!大家以為尋日係Oia撞唔到都應該無咩機會再撞得番,點知大家又有緣再會,原來佢o地頭先經過呢間Bar見好多人,覺得好似幾好味,於是再番轉頭諗住幫襯,最搞笑係,佢o地話我知,之前我o地o係Mykonos撞到佢o地時,佢同我o地一樣叫錯左用Portion上!!哈哈!!


大家又試傾傾傾,原來佢o地今日租o左車遊Santorini,去o左好多地方,咁o岩佢o地之後打算去Imerovigli,於是我o地好唔客氣o地癡車坐!(我地都覺大家太有緣,終於交換o左msn contact!)



阿Ming載我o地番去Imerovigli, 途中見到好多驢仔呀!!



呢度就係Imerovigli喇!!圖中左上方最高位置黃色o個間hotel就係我住o個間喇!!




話明呢區係'高尚住宅'區,d就店真係超級豪華!!圖中中間位置有個swimming pool o個間,酒店負責人後尾話我o地知,住一晚要3萬蚊!!!因為佢豪得o黎,地理位置好,可以睇埋日落!!





行o左陣,我o地帶Ming同Karen去我o地個Private Jacuzzi 參觀,估唔到去到咁遠都可以有招呼朋友去屋企參觀o既感覺...最衰間酒店唔係我o架啦,哈哈!!



呢張相係Karen影o架,番到HK買佢o地拎番!!佢地部機pro d有廣角鏡,影出o黎我o地個露台view真係特別正!!


Ming同Karen走後,我同老公子就留o係酒店上o下網同好好enjoy呢個Jacuzzi!!今晚咁貴,當然要留番多d時間o係酒店啦!!



我o地就係o係呢日發表我o地旅行期間第一篇blog喇,haha!!




其實Jacuzzi d水好熱,唔算太好浸,但趴係缸邊望住外邊美景,真係好享受!!


浸完Jacuzzi,我o地決定行去北邊,酒店負責人話,佢o地當地人其實覺得Imerovigli o既日落比Oia更美,因為Imerovigli地堙位置高Oia 300米,而且唔似Oia咁又迫又多人,只有兩三對couple,睇個日落都靚d浪漫d咁話,於是我o地要去親身驗證下!!


由我o地間酒店往北行,Imerovigli o既酒店越o黎越靚,真係好靚,睇得出呢邊d酒店住一晚一定所費不菲!!



呢間酒店好精緻可愛,於是我o地係酒店門外影相,點知個酒店負責人好好人,話天台睇日落仲靚,叫我o地隨便上天台影相,我o地當然唔客氣啦,於是上去睇,點知...


天台風景有幾靚我已經唔多記得,反而記得上面另一番風光!!!原來天台正有一對情侶係度攬攬鍚鍚,隔離一個按摸池,就有三位美女係度浸浴玩耍...佢o地見到天台忽然多o左兩個亞洲人都仲可以繼續煙un o既煙un,玩水o既玩水,反而尷尬o既係我o地呢兩個不束之客,外國人真係開放d...!!所以,最後我o地一張相都無影,快快腳咁走!!



呢個位置超靚,間hotel叫white,真係好白雪雪好靚!!



日落喇,最後,我o地學另一對couple,坐o左o係一間resort o既屋頂度睇日落!!今日天氣比尋日好,所以毫無疑問,我覺得今日個日落,真係比Oia睇o既正好多倍!!


Day5_40.jpg

天台上o既180度view!!






呢一刻,忘記工作,忘記家人,忘記昨日,忘記明日...身邊只有老公子同黃昏美景,呢d,應該就係浪漫吧!!




日落過後再坐左陣,紅霞開始消失空氣開始清涼,要番去酒店喇!!



誤打誤撞,行o左去一條掘頭行,但就俾我o地發現到呢個可以影到藍頂教堂o既view!!



番到去我o地叫外賣!!間外賣餐廳係酒店負責人幫襯開,味道應該可以吧,而且最重要係,價錢好實惠!!



等食時又影下露台右邊Imerovigli o既夜景先!!呢張係補光耐d o既,好靚!!



呢張捕光時間短d!!其實當時個夜景比呢張仲要暗一d!!



露台左邊o既Fira巿景!


美食送到,兩個意粉再加埋'送'o既包,16euro一個2人晚餐,算係咁,HK食晚飯有時都無食咁平!!




食物味道好好,好驚喜,加埋酒店負責人送俾我o地o既紅酒同埋Imerovigli及Fira夜景,呢一餐真係好正又超值!!哈哈,去到希臘,我o地好似日日都有酒飲!!


沖完涼,望出露台,Imerovigli o既燈熄得七七八八,黑漆漆充滿涼意,不過一台頭,好靚,好耐無見過咁多星星!!仲記得大學時期我有借過d觀星書學觀星,可惜相隔太耐,除北斗七星同獧戶座腰帶最易認外,其他都唔認得,不過老公子見到我識得北斗七星,好似已經覺得我好勁,哈哈!!



深夜一點幾,我o地仲睇到月落,紅紅o既彎月,最後被黑雲吞沒!!





後來酒店周圍飄o左唔少雲出o黎,陰風陣陣,我同老公子都係入番房,覺覺豬去!!


15 則留言:

  1. 真係好好好靚呀 , 見到你d相都令我好想去呀 .........
    [SkyBlue回覆08/15/2009 18:59:00]hehe, 去啦去啦, 快d同你未來老公講!!!

    回覆刪除
  2. 好正呀!!! 希臘真係好浪漫喔~~
     
    [SkyBlue回覆08/15/2009 18:59:00]係呀,開頭去Mykonos都唔明希臘點浪漫法,但去到Santorini就feel到喇!!

    回覆刪除
  3. 個jacuzzi真係好正呀 , 我肯定可以係到訓足一日~
    [SkyBlue回覆08/15/2009 19:00:00]haha, 浸到'巢'皮呀!!!

    回覆刪除
  4. 所有野都係藍白色,好靚~~ 個日落無遮擋, 好靚~
    [SkyBlue回覆08/15/2009 19:00:00]係呀,不過如果再多D綠色,可能仲靚!!

    回覆刪除
  5. 美到不行!好羡慕!
    [SkyBlue回覆08/15/2009 19:01:00]多謝你呀!!!!你都計劃一下去希臘旅行吧~~~~ :)

    回覆刪除
  6. 好靚呀!又會咁橋成日撞到果對 couple!
    [SkyBlue回覆08/15/2009 19:01:00]係呀,我都覺同佢地好有緣,而且仲幾好傾呢!!!

    回覆刪除
  7. I am going to stay @ imerovigili also ah, where did you find the take out restaurant ah? do you have any contact info? Thanks a lot le!
    [SkyBlue回覆08/15/2009 19:01:00]i have just scanned the info, will leave private message at your blog :), hope can help you!!

    回覆刪除
  8. 好好天呀~~
    嘩, 仲有出浴照. 我個張唔敢post. 嘻~
    [SkyBlue回覆08/15/2009 19:02:00]hehe,所以我特登縮細張相囉,費事太肉酸...哈哈!!

    回覆刪除
  9. Congrats! your plan has been finally achieved in staying at SHINE HOTEL. :) We ordered the take-away food as yours, it's probably the same company recommended from the receptionist man! haha Anyways, it's strongly believed that Santorini is the Best place for HONEYMOON! Enjoy!
    [SkyBlue回覆08/15/2009 19:03:00]wow, 無諗到你會o黎我呢個blog探我呀,好多謝你之前provide me o既info呀,真係好有用,唔係有你推介Shine,我就咁睇booking.com info都未必咁有信心去book呢間hotel呀!!!!
    Strongly agree with you, Santorini is really a romantic place for honeymoon!!!

    回覆刪除
  10. 靚到不得了.......
    [SkyBlue回覆08/15/2009 19:04:00]多謝你呀!!!Santorini真係好靚!!

    回覆刪除
  11. 個天藍得好鬼靚,襯埋d 白色小屋真係冇得頂﹗
    [SkyBlue回覆08/15/2009 19:04:00]無錯無錯,絕配呀簡直係!!!

    回覆刪除
  12. Wonderful...
    [SkyBlue回覆08/15/2009 19:04:00]yeah~~~~

    回覆刪除
  13. Shine Hotel好似幾抵喎~~~~ 你係directly上佢website book定晌hotel.com之類book ga?
    [SkyBlue回覆08/24/2009 09:52:00]我through booking.com book 佢o架,去到先俾錢,都幾方便!!!我個人都覺得Shine值得住o既,不過,如果你捨得俾貴d,我諗更靚o既都有好多選擇呀!!

    回覆刪除
  14. em...就係唔太捨得....始終唔係honeymoon喇嘛.....
    所以shine真係幾吸引 等等我add埋落我個list先~

    回覆刪除
  15. Hi, I want to book Shine Hotel too after I saw your blog. Your blog helps me a lot. I just wonder which room did you stay in? Cos I want a room has more privacy. Thanks!
    [SkyBlue回覆02/12/2010 14:21:00]The room I booked is 'Twin/Double Luxury Room with Volcano View', but actually there seems to be about 4 to 5 rooms that is of this type and all of them are next to each other, so when you are using the jacuzzi, others can easily see you if they intended to do so purposely.  
    For my room, it is located next to a staircase, so it is 'a bit' separate with the next room only (actually I didn't requested for that, just assigned with the room by chance).  Anyway, I suggest you may try to ask the hotel owner when you made the booking and request him to give you a room with 'a bit' more privacy , he is nice and may arrange the room i have stayed for you.
    Hope can help you!!! :)
     

    回覆刪除