2006年9月29日 星期五

人生第一段錄影片段(2)

早幾日post o左自己細個同我對龍鳳胎細佬妹o既合照,好多大家都覺得我o地得意呢!!!!等我今日再一次過講俾大家知我同我細佬妹細個o既o野先!!!

無錯,我細佬妹係龍鳳胎呀!!!聽我爸媽講番,以前帶住我o地三隻馬騮出街時,特別係我細佬妹排排坐o係架孖車度時,係非常引人注目o架!!!不過我只係大我細佬年半多d,所以我有記憶以o黎,我已經有兩個成日同我爭o野玩o既細佬妹,從來無因為有對龍鳳胎細佬妹而覺得特別興奮呢!!!...哈哈,覺得佢o地可愛,都係我大個o左睇番呢d相時先覺咋!!!!

至於我呢,因為要見人,所以揀o左張自己都可愛d o既相同大家分享,哈哈!!!其實我細個幾怕醜o架,好怕生保,好彩我爸係搞笑能手,所以我o地三兄弟姊妹影o既相大部份都係笑騎騎!!!當然,我亦有呆滯同面矇o既一面啦!!!!

哈哈,下面呢張攝於我小六o既時候,係咪好醜樣呢?


1 則留言: