2006年9月21日 星期四

羽毛波

今日放工同同事去打羽毛球!!!其實我第一個星期時都跟佢o地玩過一次,但佢o地好鬼勁,所以我之後唔敢再去!!!!

今次係第二次去,因為無上次咁多人玩,所以我多o左機會打,佢o地話我都唔係想像中咁'唔識打'喎,太好喇,咁我就無咁怕自己差得滯阻住大家打波...嘻,之後間中去打o下波可以同同事聯誼之餘仲可以keep o下fit, Great~!


2 則留言:

  1. 幾好丫, 我好耐之前都同同事打左場壁球

    回覆刪除
  2. 嘩,壁球個拍好重呢,打完實好支力!!!我今日都已經有少少支力喇,雖然只係打o左大半個鐘...哈哈...少郁動真係身體差d!!

    回覆刪除