2006年9月10日 星期日

Yoga

今日下午約o左Agnes去玩Lipton 搞o既戶外Yoga活動,大約兩點去到奧海城,完來有個史前動物展,都未見過咁人迫人o既奧海城呢!!!

去到會場,本來仲擔心落雨要轉入戶內玩,點知去到會場勁好陽光!!!!觀察一番後,發現呢個活動同我o地理想有出入!!

首先係今日勁猛太陽,尋日落大雨,今朝又陰天,我咩防曬都無預備,認真唔想戶外做yoga曬到變燒豬!!第二,會場勁細,主辦單位明顯無控制人流,所以未開場已經見到會場擠滿人,好迫,完全想像唔到點樣咁多人迫埋一齊做Yoga!!!最後,就係參加者全部都係師奶級人馬,再唔係就一家大細同婆婆,無乜二幾三十o既OL,我有誤闖異域o既感覺...結果我o地決定拎o左紀念品就走,無等到廖碧兒同吳卓羲出場!!!!好彩個禮品包都幾豐富o者!!!

之後,我,Agnes同佢同事去o左行朗豪坊,上o左Pure Yoga睇o下有無得試玩,點知聽完一大輪介紹後個promoter見我o地毫無意思俾錢就變臉,咁又係...望望四週,全部都年紀有番咁上下o既女士,我o地三個成個o靚妹又難免要俾人看扁...可惡呢!!


3 則留言:

  1. 我兩年幾前都有去過pure fitness試做, 中環hollywood road那間。 我係見到magazine的資料,打電話約試做。0個日由於佢地annual dinner,收6點,所以我地玩完出來,佢地都唔得閒sell我地,但就有耐不耐打電話來問近來有冇做yoga...0個次都算好彩,避開被人sell,唔似得好似上次california的咁煩! ps:如果pure有得試做,不妨考慮做pure fitness,因為有得做埋gym呢!

    回覆刪除
  2. 本來我o地上去就係搏佢俾我o地試做,點知佢見我o地唔俾錢就變臉,提都唔提有得試做囉,可惡!!

    回覆刪除
  3. haha...下次都係唔參加d 咁mass的活動.

    回覆刪除