2006年9月5日 星期二

沒完沒了

沒完沒了的竟然唔係工作,而係我空閒沒事幹的日子...!!!

今日同事們似乎遇到工作上o既麻煩事,睇住佢o地係我面前轉o黎轉去,似乎難題很難解決...佢o地忙得沒完沒了,而我...亦無所事事得沒完沒了...唯有上網無無聊聊咁試o下搵舊同學o既blog o黎睇同埋試o下睇d日文website...呆o下呆o下希望時間可以過得快d!!!!

================================================

夜晚約o左舊同事食飯,補祝番生日,但主角好似提唔起勁,真係好想cheer up佢呢!!!是夜消費都幾貴...雖然d o野食的確唔錯,但呢幾日真係要慳少少...

=================================================

P.S. 朝早番工,係巴士往外看時竟然見到一張似曾相識的面孔在沿著我上班必經的斜路上走著...我用力張開雙眼希望能認出佢係咪我中學同班同學...可識我唔能肯定,對方的步資的確相似(寒背的!),但身形似乎變壯了!!!

夜晚同我honey講番件事,佢話呢位同學應該做緊消防,無理由我會見到佢...如果對方真係我中學同學,而且真係番同一間公司,咁都幾有趣,可惜我同呢位同學無乜o野講!!!


沒有留言:

張貼留言