2006年9月24日 星期日

弱點

今日我爸又'鵝' o左我好耐,叫我出o黎做o野要好似我駕車咁,一定要諗定下一步點行先可以知道而家條路行得o岩唔o岩...唉...我都明...!!!之後又問我有無咩會咩會可以入,聽完後我有少少無名火起,我又唔係讀咩專業,唔會有咩會計法律工程學會可以入嘛...正因為我知道自己讀o既o野唔'專',所以先會搵而家呢份同電腦相關o既工!!!所以我覺得我爸講o既正正刺中我弱點,令我覺得佢講o既o野更加煩!!!

=============================================

另外,近排硬係覺得同honey好少見咁(每星期見一兩個鐘!),所以尋晚特登係電話一齊諗今日有乜節目...結果...又係行大埔...

 


2 則留言:

  1. 有時老人家既野,可能佢都係想關心你多d呢﹗ 同你honey行大埔,好似有d唔happy 的feel,我有無feel錯?

    回覆刪除
  2. haha, 你敏感了,可能我寫得有d唔清楚,其實我意思係有d'無奈',因為近排少見,今個星期大家得閒d但都諗唔到節目,好無奈,哈哈... ...... 其實我爸講o既o野我明o架,正正因為我明我先唔想佢再講,好hurt o架嘛...好彩我久經訓練,我已經好叻應付呢d情形,就係唔出聲,只係'哦,哦,哦',或諗第二d爸有興趣o既o野引開佢注意,咁樣我先可以用最短時間甩難,哈哈!

    回覆刪除